موبایل، تبلت و گجت ها

دیزنی بخشی از سهام اپیک را خرید؛ خلق دنیای متصل دیزنی و فورتنایت

شرکت والت دیزنی 1.5 میلیارد دلار از سهام اپیک گیمز را تصاحب خواهد نمود و این دو شرکت برای خلق بازی های کاملاً نو دیزنی و اتصال دنیای تفریح های دیزنی و فورتنایت با همدیگر همکاری خواهند کرد که هدف آن توسعه دسترسی به داستان ها و تجربیات دیزنی است.

21 بهمن 1402

اولین وسیله جانبی هدست ویژن پرو، ساده ولی کاربردی!

زومیت: افشاگری خوش سابقه جزئیات اولین وسیله جانبی کاربردی ویژن پرو را منتشر کرد.

25 دی 1402

15 روش لاغری که شما را به تناسب اندام می رساند

وقتی صحبت از لاغری و خوش اندام ماندن به میان می آید، به نظر می رسد بازیگران مشهور اغلب فرمول مخفی دارند. توانایی آن ها در تغییر بدن برای نقش های سینمایی یا حفظ فیزیک خیره کننده شان در طول سال، همواره مردم را مجذوب خود نموده است. در این مقاله به آنالیز روش...

1 مرداد 1402

مقایسه Samsung Galaxy S23 Ultra و iphone 13 Pro max؛ دو غول بی رقیب اپل و سامسونگ

همان طور که می دانید برندهای اپل و سامسونگ، درحال حاضر جزو بهترین و بزرگ ترین فراوریکنندگان تلفن همراه هوشمند در جهان هستند. هر یک از این برندها هواداران خاص خود را دارد، اما چیزی که حائز اهمیت است، رقابت این دو برند بر سر فراوری گوشی های برتر نسبت به...

23 اسفند 1401

خودرو چینی جیمز باند عرضه شد!

هونگچی E202 یک خودرو کانسپت چینی است که تمام چرخ های آن می توانند تا 90 درجه بچرخند! در ادامه با ویژگی های مجذوب کننده در Hongqi E202 بیشتر آشنا می شویم.

1 اسفند 1401

جزئیات بیشتر صفحه نمایش گلکسی s23

صفحه نمایش منحنی در کناره های گلکسی اس 23 اولترا 30 درصد کاهش پیدا نموده است.

16 بهمن 1401

هدست Reality Pro تازه اپل؛ با آیفون و کامپیوتر خداحافظی کنید

اپل معتقد است هدست واقعیت ترکیبی آینده آن که گفته می گردد Reality Pro نام دارد، می توانند مانند آیفون به یک ماشین درآمدزا تبدیل گردد.

14 بهمن 1401

15 روش شگفت انگیز برای کاهش وزن بدون ورزش

این یک سوال همیشگی است: آیا می توان بدون ورزش وزن کم کرد؟ بیایید با این آغاز کنیم: ورزش از بسیاری جهات برای بدن و فکر شما فوق العاده است. خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها را کاهش می دهد و می تواند بروز افسردگی، اضطراب و سایر مسائل سلامت روان را کاهش دهد...

29 دی 1401

نقش دوربین عکاسی در سفر

دوربین عکاسی یکی از آن اقلامی است که همیشه در طول سفر همراهتان خواهید داشت. اگرچه این جریان بسته به آن است که جزو گردشگران آماتور باشید یا حرفه ای. دوربین عکاسی این امکان را به شما می دهد که در طول تورمسافرتی خود لحظه های ناب و شیرین را ثبت کنید و آرشیوی...

14 دی 1401

سری گلکسی تب اس 6 سامسونگ به روزرسانی شد

سامسونگ در حال توزیع نرم افزار One UI 4 خود بر اساس اندروید 12 در دو تبلت گلکسی تب اس 6 و تب اس 6 لایت است.

8 دی 1401

از موتو E6 تا چه حد انتظار داشته باشیم؟ ، نگاهی به باتری 3،000 میلی آمپری یک گوشی پرهیاهو

مشخصات دقیق جدیدترین محصول شرکت موتورولا یعنی موتو E6 طی هفته گذشته تا حد زیادی افشا شد اما در مورد شرایط باتری این گوشی اطلاعات چندانی در دست نبود و اکنون این اطلاعات نیز افشا شده است.

3 دی 1401

عکس ، نور فرابنفش راز باستانی را آشکار کرد

گجت نیوز نوشت: دانشمندان در حال آنالیز یک فسیل باستانی با نور UV بودند که ناگهان موضوعی جالب آشکار شد.

23 آبان 1401

چگونه یک گوشی هوشمند می تواند خطر مرگ شما را پیش بینی کند؟

تلفن شما چندین بار در روز با اعلان های مختلف، پیغام های دوستان، پرداخت های حساب بانکی و هشدار های آب وهوا توجه شما را به خود جلب می نماید.

30 مهر 1401

چگونه گوشی خود را در حالت سایلنت پیدا کنیم؟

یکی از ویژگی ها و قابلیت های تازه که قرار است به گوگل هوم اضافه گردد، دستور صوتی گوشی همراه من را پیدا کن است که به کاربران اجازه می دهد با گفتن این دستور صوتی، گوشی سایلنت خود را به راحتی خواهد یافت.

23 مهر 1401

کوشش برای ایجاد ایمیل ملی برای 20 میلیون کاربر ایرانی ، رونمایی از تمبر جام جهانی

معاون وزیر ارتباطات با اعلام برگزاری هر ساله نمایشگاه اینوتکس، از تمبر جام جهانی در این نمایشگاه رونمایی کرد.

17 مهر 1401

کسی که نمی خواهد با شما دوست باشد، چه نشانه هایی دارد؟

در این مطلب به بیان نشانه های افرادی که واقعا دوست شما نیستند می پردازیم. داشتن دوستان همراه و صمیمی نعمت است. البته پیداکردن دوستان صمیمی در دوران بزرگ سالی سخت تر می شود.

12 مهر 1401

نت گیر اولین آداپتور Wi، Fi 6E USB 3.0 دنیا را معرفی کرد

مدت ها است استاندارد وای فای Wi-Fi 6E تصوب و روترهای آن وارد بازار شده اند اما شرکت های سازنده سخت افزارهای شبکه، تعداد کمی دانگل وای فای USB با این استاندارد عرضه کردند.

5 مهر 1401

شیائومی 12S اولترا شاید وارد بازار جهانی گردد

طبق گفته یکی از افشاگران حوزه فناوری، شیائومی شاید تصمیم بگیرد گوشی 12S اولترا را در آینده ای نزدیک وارد بازار جهانی کند.

28 مرداد 1401

هنگامی که عادات تازه فرم می گیرند، چه اتفاقی در مغز رخ می دهد؟

کارهای زیای است که ما هر روز بدون فکر کردن آنها را انجام می دهیم. مسواک زدن، خشک کردن موها بعد از حمام، باز کردن قفل گوشی و … همه قسمتی از کارها و عادات روتین است. اما هنگامی که ما یک عادت نو را یاد می گیریم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

19 مرداد 1401

مشخصات خانه معلم های زنجان (آدرس

استان زنجان یکی از استان های پر جاذبه ایران است این استان هر ساله مقصد بسیاری از گردشگران است و دلیل جذابیت های آن برای علاقه مندان نیز وجود فرهنگ غنی و ارزشمند می باشد مردمان این منطقه دارای فرهنگ و آداب و رسوم ویژه ای هستند آن ها مهمان نواز و خون گرم...

14 مرداد 1401
تعداد: (70)