چگونه گوشی خود را در حالت سایلنت پیدا کنیم؟

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، یکی از ویژگی ها و قابلیت های تازه که قرار است به گوگل هوم اضافه گردد، دستور صوتی گوشی همراه من را پیدا کن است که به کاربران اجازه می دهد با گفتن این دستور صوتی، گوشی سایلنت خود را به راحتی خواهد یافت.

چگونه گوشی خود را در حالت سایلنت پیدا کنیم؟

وقتی گوشی خود را در منزل یا محل کار گم می کنیم، ساده ترین راهی که برای پیدا کردن آن به ذهنمان خطور می نماید، زنگ زدن به گوشی و استفاده از صدای زنگ گوشی برای پیدا کردن آن است. حالا اگر تلفن همراه در حالت سایلنت باشد با وجود بی صدایی چگونه می توان آن را پیدا کرد؟

گم کردن گوشی سایلنت برای همه ما رخ داده است. در این حالت کاربر سردرگم شده و راهی جهت یافتن گوشی خود نمی یابد. اگر شما هم جز آن دسته از کاربرانی هستید که گاهی گوشی خود را در خانه گم نموده و فراموش می کنید آن را کجا گذاشته اید، این مقاله را دنبال کنید تا به شناسایی راه حل های کاربردی در جهت یافتن گوشی سایلنت بپردازیم.

یافتن گوشی سایلنت با اسپیکر گوگل هوم

گوگل هوم با دستور صوتی گوشی سایلنت شما را پیدا می نماید. یکی از ویژگی ها و قابلیت های نو که قرار است به گوگل هوم اضافه گردد، دستور صوتی گوشی همراه من را پیدا کن است که به کاربران اجازه می دهد با گفتن این دستور صوتی، گوشی سایلنت خود را به راحتی خواهد یافت.

گوگل هوم دستور های صوتی نظیر گوشی من کجاست؟ و گوشی من را پیدا کن را برای یافتن گوشی طراحی نموده است. نکته قابل ذکر در ارتباط با این اسپیکر این است که حتی صدای گوشی های هوشمندی را که در حالت بی صدا (silent) قرار دارند، بالا برده و آن را از حالت بی صدا خارج می نماید تا با به صدا درآمدن زنگ گوشی، کاربر آن را پیدا کند. این قابلیت اخیرا به اسپیکر گوگل اضافه شده است؛ بنابراین کاربران گوگل هوم قادر خواهند بود این ویژگی نو را تست و آزمایش نمایند.

یافتن گوشی سایلنت در سیستم عامل ios

اگر گوشی گم شده شما آیفون است به راحتی با استفاده از آیکلود، فرایند یافتن گوشی سایلنت را شکل دهید. ابتدا باید وارد سایت icloud شوید. سپس اپل آیدی و پسوردتان را وارد کنید. روی آیکون Find iphone کلیک نموده و در قسمت وسط نوار بالای وب سایت روی All Device کلیک کنید و آیفونی را که در خانه گم نموده اید را انتخاب نمایید.

در این مرحله پنجره کوچکی در گوشه بالایی سمت راست وب سایت پدیدار می گردد. در اینجا روی گزینه Play sound کلیک کنید. اکنون باید پس از گذشت چند ثانیه منتظر صدای زنگ مخصوصی باشید که از طریق آن می توانید آیفونی را که در خانه گم نموده اید، پیدا کنید.

یافتن گوشی سایلنت در سیستم عامل اندروید

ابتدا وارد آدرس google.com/android/devicemanager شوید. در قسمتی که اطلاعات گوشیتان را نشان می دهد، روی دکمه Ring کلیلک کنید. سپس به شما اطلاع داده می گردد که گوشی مورد نظرتان برای 5 دقیقه به صورت مدام با بالاترین اندازه صدای ممکن زنگ خواهد خورد.

برای ادامه کار و یافتن گوشی سایلنت روی دکمه Ring کلیک کنید. زمانی که نوار آبی رنگ Ringing پدیدار می گردد، باید پس از گذشت چند ثانیه منتظر صدای زنگ مخصوصی باشید و از طریق آن گوشی خود را پیدا کنید.

منبع:تعمیر موبایل

منبع: فرادید

به "چگونه گوشی خود را در حالت سایلنت پیدا کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه گوشی خود را در حالت سایلنت پیدا کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید