نت گیر اولین آداپتور Wi، Fi 6E USB 3.0 دنیا را معرفی کرد

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، مدت ها است استاندارد وای فای Wi-Fi 6E تصوب و روترهای آن وارد بازار شده اند اما شرکت های سازنده سخت افزارهای شبکه، تعداد کمی دانگل وای فای USB با این استاندارد عرضه کردند.

نت گیر اولین آداپتور Wi، Fi 6E USB 3.0 دنیا را معرفی کرد

وقتی شما یک روتر بخرید؛ باید روی لپ تاپ، کامپیوتر، گوشی موبایل و دستگاه های دیگر نیز کارت شبکه و دانگل WiFi 6E داشته باشید تا بتوانید از تمام ویژگی ها و امتیازهای وای فای WiFi 6E سود ببرید. کامپیوترهای نو با کارت شبکه WiFi 6E پیش فرض عرضه شدند؛ ولی کامپیوترها و لپ تاپ های قدیمی بدون دانگل وای فای 6 ای هستند.

حالا، نت گیر اولین آداپتور وای فای USB 3.0 دنیا با استاندارد WiFi 6E را معرفی کرد. آداپتور وای فای Nighthawk AXE3000 نت گیر به شما اجازه می دهد پی سی و لپ تاپ خود را به یک روتر Wi-Fi 6E وصل کنید.

برای مدت طولانی، دانگل های وای فای USB-A در بازار موجود بوده و کاربران به یک دانگل USB 3.0 دسترسی نداشتند ولی اکنون آداپتور یو اس بی نو نت گیر از USB 3.0 سود می برد.

بیشتر بخوانید:

دانگل Nighthawk A8000 به طور اتوماتیک باندهای فرکانسی رادیویی را جست وجو کرده و پی سی را به یکی از سه فرکانس وای فای 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و 6 گیگاهرتز وصل می کند. حداکثر سرعت این دانگل 1.2 گیگابیت بر ثانیه است تا سریع ترین وای فای را بتوانید برای بازی، استریم و دانلودهای خود استفاده کنید.

این دستگاه دارای 1024/256-QAM و روی هر سه باند رادیویی از MIMO 2×2 پشتیبانی می کند. روی هر دو فرکانس کاری 5 گیگاهرتز و 6 گیگاهرتز سرعت 1.2 گیگابیت بر ثانیه دارد و روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز سرعت 600 مگابیت را به نمایش می گذارد تا در نهایت سرعتی 3 گیگابیت برای مجموع سه باند رادیویی داشته باشد. همچنین، این دانگل از فناوری امنیتی WPA3 سود می برد.

بیشتر بخوانید:

آداپتور نت گیر Nighthawk AXE3000 را می توانید به دو روش به لپ تاپ و کامپیوتر دارای پورت USB 3.0 وصل کنید. در روش نخست، می توانید این دانگل را به صورت مستقیم به درگاه USB 3.0 وصل کنید و روش دوم، می توانید با یک کابل، دانگل را روی میز یا سطح صافی گذاشته و از فاصله نسبتا خوبی به لپ تاپ یا کامپیوتر بزنند. افزون بر این، می توانید این آداپتور را روی درگاه USB 2.0 وصل و استفاده کنید.

وزن این دانگل وای فای 6 ای فقط 28 گرم و میزان آن بدون آنتن خارجی، 93 در 31.4 در 14.45 میلی متر است. این دستگاه از ویندوز 10 و 11 پشتیبانی می کند.

این آداپتور از 4 اکتبر با قیمت بسیار خوب 89.99 دلار وارد بازار می شود. چندی پیش، شرکت تی پی لینک نیز از خود رونمایی کرده بود و وعده داد به زودی روانه بازار می شوند.

منبع: شبکه چی

به "نت گیر اولین آداپتور Wi، Fi 6E USB 3.0 دنیا را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نت گیر اولین آداپتور Wi، Fi 6E USB 3.0 دنیا را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید