گلکسی واچ 5 و 5 پرو را در این رندرهای زیبا و چشم نواز ببینید

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، اگرچه سامسونگ می خواهد تقریبا یک ماه دیگر از ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 5 رونمایی کند اما امروز تصاویر و ویدیوی مربوط به این محصولات منتشر شد که آن ها را از تمامی زوایا به نمایش می گذارد.

گلکسی واچ 5 و 5 پرو را در این رندرهای زیبا و چشم نواز ببینید

ایوان بلس که یکی از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری است، به تازگی تصاویر و رندرهای سه بعدی از سری گلکسی واچ 5 را با کاربران به اشتراک گذاشت. محصولاتی که قرار است آگوست سال جاری (یک ماه دیگر) در کنار زد فولد 4 و زد فلیپ 4 رسما رونمایی شوند. چون سامسونگ طی چند سال اخیر، همواره آگوست را به عنوان ماه رونمایی و عرضه محصولات نیمه دوم هر سال انتخاب می نموده و فعلا هم به نظر نمی رسد خبری مبنی بر وجود تغییر در این برنامه وجود داشته باشد.

انتظار داریم سامسونگ در این رویداد پیش رو، دو ساعت هوشمند را در مدل استاندارد و پرو رونمایی کند که یکی از آن ها در دو میزان مختلف در دسترس قرار می گیرد. بدین ترتیب ساعت های هوشمند سال جاری سامسونگ، در سه مدل با میزان های مختلف راهی بازار خواهند شد که این، حق انتخاب کاربران را اندکی محدود می نماید.

از جمله قابلیت های مجذوب کننده این محصولات می توان به بهره مندی آن ها از شیشه ای از جنس یاقوت کبود به جای گوریلاگلس DX اشاره نمود که به احتمال زیاد علت تمایل سامسونگ به استفاده از آن، به خاطر مقاومت بالای این شیشه در مقابل خط و خش است. بهره مندی از استاندارد ضد آب 5ATM هم در تمام مدل های این ساعت ها وجود خواهد داشت. از لحاظ رابط کاربری هم One UI Watch 4.5 را که مبتنی بر سیستم عامل WearOS 3.5 گوگل است، روی این محصولات شاهد خواهیم بود که انتظار می رود قابلیت های زیادی را به آن ها اضافه کند چون سامسونگ و گوگل در طراحی آن با یکدیگر همکاری نموده اند. به احتمال زیاد، سنسور دماسنج هم شاید در هر دو مدل استفاده گردد که البته گفته می گردد قادر نخواهد بود دمای هسته بدن را میزان گیری کند.

گلکسی واچ 5 پرو

با گلکسی واچ 5 پرو آغاز می کنیم. محصولی که قرار است ساعت پریمیوم سامسونگ و رقیب اصلی اپل واچ سری 8 باشد. این محصول در مقایسه با نسل گذشته تغییرات محسوسی داشته که از جمله این موارد می توان به حذف بزل چرخان فیزیکی اشاره نمود که با نقدها زیادی هم همراه شده است. به جای این بزل فیزیکی، سامسونگ قرار است از یک نمونه دیجیتالی استفاده کند.

اطراف ساعت یک فرورفتگی یکدستی دیده می گردد تا بدین ترتیب حس و حال کار کردن با بزل فیزیکی به کاربران القا گردد. این یک تغییر اساسی در ظاهر ساعت است که نمی دانیم هواداران گلکسی واچ 5 پرو چه واکنشی به آن نشان خواهند داد چون سامسونگ آن را با هدف سهولت ناوبری در ساعت در نظر گرفته است.

گلکسی واچ 5 پرو همان مدلی است که گفتیم فقط یک میزان خواهد داشت. اینطور که به نظر می رسد، شرکت کره ای میخواهد این محصول را فقط در یک مدل و آن هم با میزان 45 میلی متری راهی بازار کند که به شکل محسوسی از واچ 4 کلاسیک قطورتر خواهد بود.

باتری بزرگ تری هم قرار است در این ساعت مورد استفاده قرار بگیرد که گفته می گردد بیشتر از 500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و قطعا می تواند تجربه لذت بخشی را از کار با واچ 5 پرو در اختیار کاربران قرار دهد اما همین مورد را هم می توان مقصر اصلی قطور شدن ساعت در نظر گرفت. واچ 5 پرو در دو مدل با پشتیبانی از بلوتوث و بلوتوث + LTE در دسترس قرار خواهد گرفت.

گلکسی واچ 5

می رسیم به مدل استاندارد یعنی گلکسی واچ 5 که قرار است از لحاظ ظاهری، شباهت زیادی به گلکسی واچ 4 از سال گذشته داشته باشد. این محصول از لحاظ رنگ بندی تنوع بیشتری در مقایسه با مدل پرو خواهد داشت اما متأسفانه ایوان بلس تنها یک رنگ بندی از آن را با ما به اشتراک گذاشت. از لحاظ میزان، انتظار می رود این محصول در دو نسخه 40 و 44 میلی متری در دسترس قرار بگیرد که برای هر کدام از آن ها هم دو مدل با پشتیبانی از بلوتوث و بلوتوث + LTE در نظر گرفته خواهد شد.

همانطور که اشاره شد، این محصولات باید اوایل ماه آگوست رسما رونمایی شوند (احتمالا 10 آگوست = 19 مرداد). بنابراین تقریبا می توان گفت یک ماه تا رونمایی از آن ها زمان به جای مانده است. اگر سیاست شرکت کره ای در قیمت گذاری، مطابق نسل گذشته باشد، قیمت پایه مدل استاندارد 250 دلار و مدل پرو هم 350 دلار خواهد بود. هرچند متأسفانه واقعیت در سال 2022 به گونه دیگری رقم خورده و این یعنی حتی اگر افزایشی را هم در قیمت را ببینیم نباید تعجب کنیم.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی واچ 5 و 5 پرو را در این رندرهای زیبا و چشم نواز ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی واچ 5 و 5 پرو را در این رندرهای زیبا و چشم نواز ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید