شیائومی 12S اولترا شاید وارد بازار جهانی گردد

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، طبق گفته یکی از افشاگران حوزه فناوری، شیائومی شاید تصمیم بگیرد گوشی 12S اولترا را در آینده ای نزدیک وارد بازار جهانی کند.

شیائومی 12S اولترا شاید وارد بازار جهانی گردد

قطعا برترین گوشی هوشمند کنونی از لحاظ کیفیت عکاسی و فیلم برداری را می شناسید! در رابطه با شیائومی 12S اولترا صحبت می کنیم؛ محصولی که چند وقت پیش با یک سنسور 1 اینچی غول پیکر رونمایی و راهی بازار شد. این گوشی مرزهای عکاسی با موبایل را به لطف این سنسور بزرگ خود جابه جا کرد و یک رکورد عالی از خود به جای گذاشت.

اما در این مطلب قصد نداریم راجع به افتخارآفرینی های این محصول در زمینه دوربین بپردازیم. بلکه یک خبر خوب داریم که اگر حقیقت داشته باشد، یعنی شیائومی این شانس را به تمام کاربران خواهد داد که از این گوشی فوق العاده مجذوب کننده بهره ببرند. اینطور که به نظر می رسد، شیائومی می خواهد 12S اولترا را وارد بازار جهانی کند که واقعا امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

گوشی های سری شیائومی 12S متأسفانه فعلا فقط در بازار کشور چین در دسترس قرار دارند و نمی دانیم اصلا شیائومی چرا تصمیم گرفت بازار عرضه آن ها را فقط به یک کشور محدود کند. این در حالی است که کاربران غالبا استقبال خوبی از نماینده های شرکت چینی دارند و اگر هم این محصول پرچم دار باشد با این دوربین فوق العاده عالی، مقدار محبوبیت آن باید دو چندان گردد.

شیائومی طی یکی دو سال اخیر معمولا پرچم داران اصلی خود را ابتدا راهی بازار چین می کرد و بعدها آن ها را در بازار جهانی هم در دسترس قرار می داد. اما در رابطه با سری 12S چنین چیزی را شاهد نبودیم چون از همان ابتدا گفته می شد بازار عرضه آن ها محدود خواهد بود به چین. با این حال از افشاگران معروف چینی با نام موکول شارما که با نام کاربری stufflistings در توییتر شناخته می گردد، مدعی شده شیائومی می خواهد 12S اولترا را در بازار جهانی هم به فروش برساند.

متأسفانه اگرچه این خبر بسیار خوب به نظر می رسد اما هنوز به وسیله خود شیائومی رسما تأیید نشده و باید منتظر بمانیم ببینیم آیا خبری در تأیید یا رد آن منتشر می گردد یا خیر. در حال حاضر نمی توانیم خیلی اطمینان حاصل کنیم که آیا این خبر درست هست یا خیر اما فعلا که هیچ شماره مدلی که نشان دهد یک مدل جهانی از این محصول هم وجود دارد ثبت نشده است. در واقع اگر قرار بود این گوشی وارد بازار جهانی گردد، تا به امروز باید یک خبر از شماره مدل مربوط به نسخه جهانی آن منتشر می شد که این اتفاق نیفتاد. از آن جایی هم که سری شیائومی 13 قرار است دو سه ماه دیگر رسما رونمایی شوند، شیائومی 12S و مدل اولترا باید در همین ماه یا نهایتا ماه بعد راهی بازار جهانی شوند تا فروش نسل بعد را مختل نکنند.

بنابراین به نظر می رسد شرایط کنونی، دارد ما را متقاعد می نماید که خیلی به صحت این خبر اعتماد نکنیم اما با این وجود با نگاهی به گذشته، نمی توانیم احتمال وقوع آن را در نظر نگیریم. اگرچه این گوشی در بازار چین در دسترس واقع شده است و می دانیم از چه مشخصاتی بهره می برد، اما حالا که بحث عرضه جهانی آن مطرح شده جا دارد بار دیگر به طور خلاصه به مشخصات فنی گوشی اشاره کنیم. شیائومی 12S اولترا یک نمایشگر 6.73 اینچی از نوع LTPO 2.0 AMOLED دارد که وضوح تصویر در آن به 2K و رفرش ریت هم به 120 هرتز می رسد. روی پنل پشتی شاهد سه دوربین هستیم که نمونه اصلی، سنسوری به بزرگی 50 مگاپیکسل دارد. در طراحی لنز تمام دوربین ها هم شیائومی با شرکت نام آشنای لایکا که سال ها با هواوی همکاری می کرد، وارد همکاری شد تا نتیجه یک چیز فوق العاده از آب در بیاید. قلب تپنده این مجموعه هم تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی 12S اولترا شاید وارد بازار جهانی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی 12S اولترا شاید وارد بازار جهانی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید