سلامتی و پزشکی

چگونه کودک دوستدار محیط زیست تربیت کنیم؟

چرا پایداری محیط زیست مهم است؟ شاید کلیشه ای به نظر می رسد، اما بچه ها هم آینده هستند! بسیاری از مردم نگران کیفیت سیاره ای هستند که برای نسل بعدی به جا می گذاریم؛ این نگرانی دلیل خوبی هم دارد. بیش از 500 گونه از جانوران خشکی در معرض انقراض هستند و احتمالاً...

4 فروردین 1403

یک روش موثر برای کاهش فشار خون

طبق گزارشی که در مجله کالج آمریکایی قلب و عروق منتشر شد، داده های صدها شرکت کننده مرد و زن 55 ساله و بالاتر که در مراکز مراقبت از سالمندان در چین بودند، آنالیز شد.

26 بهمن 1402

پژو ئی، 3008 تازه؛ کراس اوور فرانسوی به کمر درد شما توجه دارد!

پژو از نسل سوم کراس اوور کامپکت 3008 پس از 7 سال در اروپا رونمایی کرد. پژو 3008 اولین بار در سال 2007 روی خط تولید رفت و تا کنون 2 نسل و چند فیس لیفت از آن ارائه شده بود که با معرفی نسل سوم دوران جدیدی برای این محصول آغاز خواهد شد، زیرا کاملا با مدل های قبلی فرق دارد.

22 شهریور 1402

15 روش لاغری که شما را به تناسب اندام می رساند

وقتی صحبت از لاغری و خوش اندام ماندن به میان می آید، به نظر می رسد بازیگران مشهور اغلب فرمول مخفی دارند. توانایی آن ها در تغییر بدن برای نقش های سینمایی یا حفظ فیزیک خیره کننده شان در طول سال، همواره مردم را مجذوب خود نموده است. در این مقاله به آنالیز روش...

1 مرداد 1402

ماجرای مردی که 70 سال چیزی نخورد

وقتی ماجرای حیرت انگیز این پیرمرد همه جا پیچید، پزشکان بیمارستان استرلینگ تصمیم گرفتند جانی را برای مدتی در بیمارستان بستری نمایند و آزمایش های لازم را روی او انجام بدهند تا به راز نخوردن و نیاشامیدن این مرتاض پی ببرند.

12 تیر 1402

قصه گویی در حوزه روان شناسی بچه ها هم تأثیرگذار است

به گزارش خبرنگاران در ایلام، صادق کیانی مقدم در حاشیه برگزاری اجراهای صحنه ای مرحله نهایی دومین دوسالانه جشنواره قصه گویی نهال امید گفت: ما از قصه به عنوان هنر و مهارت یاد می کنیم. امروزه در سراسر دنیا نیز علاوه بر این که از قصه به عنوان یک هنر یاد می...

4 تیر 1402

عادات خوبی که شما را بیمار می نمایند!

به گفته محققان عمل به نکات بهداشتی گاهی می تواند شما را بیمار کند.

7 خرداد 1402

جانم را می دهم تا ثابت کنم یحیی و پرسپولیس در خصوص رفتن من اشتباه کردند!

رضاییان که قاعده بازی کسب محبوبیت را به خوبی بلد است، از همان ابتدا کوشش کرد رابطه خوبی با طرفداران سپاهان برقرار کند.

28 فروردین 1402

سبزی ارزانی که قند خون را کنترل می نماید

جعفری از سبزی های بسیار مفید است و خواص زیادی برای بدن دارد. در این مطلب به خواص سبزی جعفری اشاره می کنیم.

25 فروردین 1402

شرح دانشگاه تهران درباره احساس سوزش بینی و گلو در دانشجویان ساکن یک خوابگاه

ایسنا نوشت: اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه تهران درباره حادثه بامداد سه شنبه در خوابگاه 13 آبان این مرکز آموزشی اطلاعیه ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: امروز، سه شنبه 22 فروردین ماه حدود ساعت 2 بامداد، استشمام بویی شبیه رنگ ناشی از رنگ آمیزی خطوط...

23 فروردین 1402

درمان فشار خون بالا در یک چشم به هم زدن با این دستگاه!

دستگاه اولتراسوند که عصب های بیش فعال در کلیه ها را آرام می نماید، این پتانسیل را دارد که به افرادی با فشار خون بالا یاری کند تا بتوانند فشار خون خود را تحت کنترل بگیرند.

2 فروردین 1402

پیشگیری از افسردگی فصلی با این خوراکی ها

با تغییر فصل یکی از مشکلاتی که بیشتر افراد به آن دچار می شوند افسردگی فصلی است که در این مطلب بعضی غذاهای مفید برای این بیماری معرفی می شوند.

8 اسفند 1401

همه چیز درباره جشن سربرون سریال نوروز و ماه رمضان شبکه سه

ضبط موسیقی استودیویی و تدوین جشن سربرون به سرانجام رسیده و دیگر مراحل پس فراوری این سریال نیز رو به اتمام است.

5 اسفند 1401

وزیر بهداشت: عامل مسمومیت دانش آموزان قمی میکروبی نیست

وزیر بهداشت درباره دلیل مسمومیت دانش آموزان قمی گفت: جمع بندی این است که مسمومیت بسیار خفیف است و عارضه ای از آغاز مسمومیت تا امروز ایجاد نشده است و نگرانی دراین باره وجود ندارد؛ جمع بندی ما این است که عامل مسمومیت، عامل میکروبی نیست.

26 بهمن 1401

جزیره ای که به دست عروسک ها تسخیر شده!

اینجا قلمرو عروسک هاست، این جزیره کمد اتاق خواب روح دختربچه ای است که آن را با عروسک پر نموده، آن هم نه به دست خودش بلکه با مجبور کردن مردی بینوا به اینکار، آن هم برای سال هایی طولانی. جولین سانتا ناباررا عروسک ها را به درختان جزیره دار زده، بر سر چوب...

1 بهمن 1401

15 روش شگفت انگیز برای کاهش وزن بدون ورزش

این یک سوال همیشگی است: آیا می توان بدون ورزش وزن کم کرد؟ بیایید با این آغاز کنیم: ورزش از بسیاری جهات برای بدن و فکر شما فوق العاده است. خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها را کاهش می دهد و می تواند بروز افسردگی، اضطراب و سایر مسائل سلامت روان را کاهش دهد...

29 دی 1401

مهرواره بانور در همدان برگزار می گردد

دبیر مهرواره بانور در استان همدان گفت: بانوان فعال و کنشگر اجتماعی و فرهنگی می توانند در مهرواره بانور شرکت نمایند.

22 آبان 1401

چگونه یک گوشی هوشمند می تواند خطر مرگ شما را پیش بینی کند؟

تلفن شما چندین بار در روز با اعلان های مختلف، پیغام های دوستان، پرداخت های حساب بانکی و هشدار های آب وهوا توجه شما را به خود جلب می نماید.

30 مهر 1401

تصاویر شگفت انگیزترین پیاده راه های هوایی دنیا ، پلی شبیه ویرگول که مثل تاب در نوسان است

وجود پیاده راه ها و مسیرهای دوچرخه سواری در شهرها می تواند کاهش چشمگیر ترافیک خودرویی را در پی داشته باشد، با این حال طراحی آن ها به ویژه مسیرهایی که بر فراز آب ها یا ارتفاع زیاد از زمین احداث می گردد، بسیار حائز اهمیت است.

21 مهر 1401

با ریزش مو خداحافظی کنید ، روش ساخت 4 شامپوی پرپشت کننده موی سر در خانه

می توان با استفاده از شامپوهای پرپشت کننده موی سر گیاهی در خانه موهایی پرپشت و زیبا داشت. بنابراین اگر دچار ریزش مو هستید و دلتان می خواهد موهایی پر پشت و زیبا داشته باشید، با ما همراه شوید و شامپوهای خانگی گیاهی برای متوقف کردن ریزش موهایتان بسازید.

19 مهر 1401
تعداد: (217)