مهرواره بانور در همدان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، دبیر مهرواره بانور در استان همدان گفت: بانوان فعال و کنشگر اجتماعی و فرهنگی می توانند در مهرواره بانور شرکت نمایند.

مهرواره بانور در همدان برگزار می گردد

فاطمه الوان گفت: طرح مهرواره در رابطه با یک جریان سازی فرهنگی در عرصه مهر، محبت، دغدغه فکری نسبت به افراد دیگر جامعه به جز خانواده اجرا شده و هدف اصلی آن، جریان سازی الگوی یک زن مسلمان است.

او گفت: این طرح در حوزه خانواده رقم خورده و در بخش های متنوع مانند سبک زندگی اسلامی، ازدواج و تشکیل بنیان خانواده، روابط زوجین، فرزندآوری، فرزندپروری، سلامت در خانواده و اقتصاد در خانواده مطرح است که بانوان فعال در این عرصه ها می توانند با مراجعه به سایت جشنواره، ثبت نام نمایند.

دبیر مهرواره بانور در استان همدان گفت: با توجه به شناختی که نسبت به بانوان استان همدان وجود دارد، پیش بینی می گردد تعداد زیادی از بانوان فعال در این جشنواره شرکت نمایند، این جشنواره، یک طرح کشوری است و تا 9 آذرماه ادامه دارد.

الوان گفت: بانوان می توانند به دو صورت حل مسئله یا ثبت خاطره و تجربه خود، در این طرح شرکت نمایند.

او گفت: این جشنواره در سه سطح شهرستان، استان و ملی برگزار می گردد و کسانی که در سطح شهرستان حائز رتبه شوند به مرحله استان می روند.

دبیر مهرواره بانور در استان همدان گفت:در انتها، امتیاز های به دست آمده افراد سنجیده می گردد و بر اساس آن در مرحله ملی سنجیده می شوند که در این مسابقه، محدودیت سنی و تحصیلی وجود ندارد و بیشتر بانوان می توانند دراین طرح شرکت نمایند.

او گفت: در سطح ملی 14 سکه بهار آزادی به 14 برگزیده اول حل مسئله، یاری هزینه سفر مشهد مقدس و 14 نیم سکه بهار آزادی به 14 برگزیده در مرحله ثبت خاطره نویسی و تجربه اهدا خواهد شد.

انتها مهلت ثبت نام 9 آذرماه است.

منبع مهر

وبلاگ دیجی سافت همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مهرواره بانور در همدان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهرواره بانور در همدان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید