خودرو

جایگزین سراتو وارد میدان شد، عکس

کیا K4 یکی از محصولات نه چندان قدیمی این برند خوشنام کره ای است که قبل از رونمایی رسمی اعلام شد قرار است جایگزین سراتو پرطرفدار شود. این خودرو با نسخه ها و تیپ های مختلف سرانجام در اواخر مارس 2024 در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی شد که از جمله آنها می توان...

15 فروردین 1403

پژو ئی، 3008 تازه؛ کراس اوور فرانسوی به کمر درد شما توجه دارد!

پژو از نسل سوم کراس اوور کامپکت 3008 پس از 7 سال در اروپا رونمایی کرد. پژو 3008 اولین بار در سال 2007 روی خط تولید رفت و تا کنون 2 نسل و چند فیس لیفت از آن ارائه شده بود که با معرفی نسل سوم دوران جدیدی برای این محصول آغاز خواهد شد، زیرا کاملا با مدل های قبلی فرق دارد.

22 شهریور 1402

15 روش لاغری که شما را به تناسب اندام می رساند

وقتی صحبت از لاغری و خوش اندام ماندن به میان می آید، به نظر می رسد بازیگران مشهور اغلب فرمول مخفی دارند. توانایی آن ها در تغییر بدن برای نقش های سینمایی یا حفظ فیزیک خیره کننده شان در طول سال، همواره مردم را مجذوب خود نموده است. در این مقاله به آنالیز روش...

1 مرداد 1402

استقرار آتش نشانان در 175 نقطه و آماده باش در 13 فروردین ، برنامه ویژه سازمان آتش نشانی برای جنگل چیتگر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با پرداختن به تمهیدات سازمان متبوعش در روز طبیعت، گفت: نیروهای آتش نشانی در روز 13 فروردین در 175 نقطه شهر مستقر هستند.

9 فروردین 1402

جدیدترین شاسی بلند چینی که اجازه واردات به ایران را ندارد! ، عکس

جیلی،خودروساز مهم و شناخته شده چینی،از جدیدترین مدل سری بویوئه رونمایی کرد.

14 اسفند 1401

خودرو چینی جیمز باند عرضه شد!

هونگچی E202 یک خودرو کانسپت چینی است که تمام چرخ های آن می توانند تا 90 درجه بچرخند! در ادامه با ویژگی های مجذوب کننده در Hongqi E202 بیشتر آشنا می شویم.

1 اسفند 1401

هدست Reality Pro تازه اپل؛ با آیفون و کامپیوتر خداحافظی کنید

اپل معتقد است هدست واقعیت ترکیبی آینده آن که گفته می گردد Reality Pro نام دارد، می توانند مانند آیفون به یک ماشین درآمدزا تبدیل گردد.

14 بهمن 1401

برترین مقصد سفرهای تابستانی در آسیا ، تابستان به این منطقه ها بروید

آب و هوای گرم تابستان و شرایط کلی این فصل خیلی ها رو به فکر مسافرت و بیرون رفتن از خانه میندازه. سواحل آبی و دریا، برای انتخاب مقصد سفر طرافداران بیشتری دارن، چون شنا و تفریحات آبی در زیر تابش آفتاب داغ لذت وصف ناشدنی داره. آسیا هم خوشبختانه سواحل و منطقه...

22 دی 1401

خودروهای سیتروئن را در ایران چند بخریم؟

در این خبر خودروهایی از گروه خودروسازی سیتروئن را معرفی خواهیم کرد.

12 آذر 1401

معطلی متقاضیان ماهشهر برای تکمیل پروژه مسکن ملی

تاخیر در تکمیل پروژه مسکن ملی در شهرستان ماهشهر دردسر های بسیاری را برای آن ها به وجود آورده است.

26 آبان 1401

مقدار ذخایر آب سدهای تهران به 762هزار متر مکعب رسید

مدیرکل مدیریت مصرف آب تهران گفت: اندازه ذخیره آب سدهای تهران در سال گذشته یک میلیون و 400 هزار متر مکعب بوده ولی هم اکنون این اندازه به 762 متر مکعب رسیده است.

4 آبان 1401

تصاویر شگفت انگیزترین پیاده راه های هوایی دنیا ، پلی شبیه ویرگول که مثل تاب در نوسان است

وجود پیاده راه ها و مسیرهای دوچرخه سواری در شهرها می تواند کاهش چشمگیر ترافیک خودرویی را در پی داشته باشد، با این حال طراحی آن ها به ویژه مسیرهایی که بر فراز آب ها یا ارتفاع زیاد از زمین احداث می گردد، بسیار حائز اهمیت است.

21 مهر 1401

کولیک نوزاد چیست ؟ آیا این دردها خطرناک هستند؟

اگر نوزادتان مدام گریه می نماید و گریه آن دلیل خاصی ندارد، احتمالا مبتلا به کولیک نوزادان است. کولیک یک اتفاق رایج میان نوزادان است و دلیل خاصی ندارد. درد کولیکی باعث گریه پیاپی و بی قراری نوزاد می گردد و برای آن راه حل قطعی بیان نشده است. بااین حال با...

16 شهریور 1401

گلایه اهالی کرج از کمبود آب و تاخیر در ارسال کارت سوخت

پیام های رسیده در تاریخ دریافتی 25 مرداد ماه؛ در (صدای مردم) سایت خبرنگاران، در این بسته قابل مشاهده است.

26 مرداد 1401

چرا باید گروهی سفر کنید؟

من 2 سال و نیم به تنهایی سفر کردم، در طول سفرم گاهی به تورهای گروهی ملحق می شدم (چون به هر حال چه کسی دوست دارد همیشه همه کار را تنها انجام دهد؟!). در غالب گروه سفر کردن مزایای زیادی دارد که در اینجا به 9 موردی که من تجربه شان کردم اشاره خواهم کرد.

20 مرداد 1401

هنگامی که عادات تازه فرم می گیرند، چه اتفاقی در مغز رخ می دهد؟

کارهای زیای است که ما هر روز بدون فکر کردن آنها را انجام می دهیم. مسواک زدن، خشک کردن موها بعد از حمام، باز کردن قفل گوشی و … همه قسمتی از کارها و عادات روتین است. اما هنگامی که ما یک عادت نو را یاد می گیریم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

19 مرداد 1401

مراکز تفریحی یزد ، معرفی 10 مرکز مهم تفریحی یزد

مراکز تفریحی یزد اوقات خوشی را برای شما رقم می زند و در این مکان ها خاطرات خوبی را همراه خود می کنید. اگر شما هم این مراکز تفریحی را به درستی نمی شناسید قصد گشت و گذار در این شهر دارید امروز با سفروزن باشید تا محبوب ترین مراکز را معرفی کنیم.

11 مرداد 1401

خودروی قسطی برای جانبازان در بودجه 1401

موضوع تأمین خودرو برای ایثارگران سال هاست یکی از مطالبات جدی جامعه ایثارگری بوده است، اما اتفاق جدی در این حوزه رخ نداد.

8 مرداد 1401

پرفروش ترین خودروهای جهان در سال 2021 کدام هستند؟

پرفروش ترین خودروهای سال 2021 کدام اتومبیل ها هستند؟ در کنار بهترین های هر سال یکی از مهم ترین لیست ها که برای گزارش موفقیت یک کمپانی و یا یک محصول در تمامی رسانه ها به آن استناد می شود، لیست پرفروش ترین ماشین های سال است.

7 مرداد 1401

موتور تازه TU5 P ایران خودرو معرفی گردید

موتور TU5 P همان پیشرانه ای است که زیر کاپوت محصولات نو ایران خودرو یعنی تارا و رانا پلاس قرار خواهد گرفت.به تازگی ایران خودرو این قوای محرکه را معرفی نموده است. باتوجه به مشخصات آن می توان نتیجه گرفت که نسل نو موتور TU5، همان EC5 است و اکنون با تغییر نام به...

6 مرداد 1401
تعداد: (92)