مراکز تفریحی یزد ، معرفی 10 مرکز مهم تفریحی یزد

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، مراکز تفریحی یزد اوقات خوشی را برای شما رقم می زند و در این مکان ها خاطرات خوبی را همراه خود می کنید. اگر شما هم این مراکز تفریحی را به درستی نمی شناسید قصد گشت و گذار در این شهر دارید امروز با سفروزن باشید تا محبوب ترین مراکز را معرفی کنیم.

مراکز تفریحی یزد ، معرفی 10 مرکز مهم تفریحی یزد

پارک کوهستان ، استراحتی در دل طبیعت

این پارک سرسبز یکی از مراکز سرگرمیی یزد است که آب و هوای خوش و امکانات رفاهی آن مسافران و مردم محلی را به سوی خود می کشد. پارک کوهستان در جهت یزد به تفت قرار گرفته است و بخش های مختلف این پارک شامل این موارد است: دریاچه مصنوعی، شهربازی، محل چادر زدن مسافران، آلاچیق، پیست اسکیت، پیست موتورها و ماشین های کوچک، امکانات قایق سواری در دریاچه و بوفه های مختلف. چمن کاری هایی که در سراسر پارک صورت گرفته است در کنار قامت بلند درختان و صدای آبشار مصنوعی پارک محیطی آرامبخش را ایجاد نموده اند.

شهربازی شادی ، یکی از اولین مراکز سرگرمیی یزد

شهربازی شادی شهر یکی از اولین مراکز سرگرمیی یزد است و آن را اولین شهربازی این شهر محسوب می گردد. این مرکز سرگرمیی در حال حاضر17 دستگاه بازی برقی مختلف ویژه استفاده بچه ها و نوجوانان دارد. این شهربازی به علت ارائه بازی های مقرون به صرفه قیمت طرفدران بسیاری دارد. در کنار وسایل بازی برقی، زمین بازی، بوفه، فضای سبز و… در نظر گرفته شده اند.

باشگاه سرگرمیی ورزشی جنگ ستارگان

این باشگاه یکی از مراکز سرگرمیی یزد است که هیجان را از نوع متفاوت و جدیدی به مخاطب ارائه می نماید. باشگاه سرگرمیی ورزشی جنگ ستارگان نخستین مجموعه لیزری یزد است که با محیطی پرانرژی و شاد میزبان گروه های سنی مختلف است و بازی های مختلفی از قبیل دارت، فوتبال دستی، لیزر تگ و ایرهاکی را در این مجموعه تجربه می کنید. اما ویژگی خاص این باشگاه فضای دالانی و تو در توی آن است که در هنگام بازی لیزر تگ هیجان بیشتری را برای شما به همراه می آورد.

شهربازی سرزمین ستاره ها ، سرگرمیی مدرن

این مجتمع سرگرمیی یکی از به روزترین مراکز سرگرمیی یزد است که در بنای یک مرکز خرید قرار گرفته. شهربازی سرزمین ستاره 3000متر مساحت دارد و کل محیط آن سرپوشیده است این مرکز با مدرن ترین دستگاه ها، سینمای 5 بعدی و رستوران ها و کافی شاپ های مختلف منتظر شماست. از امکانات این مرکز سرگرمیی می توان به این موارد اشاره نمود:

دسترسی به پارکینگ

ویژه بچه ها و بزرگسالان

استفاده بیش از 61 دستگاه

ویژه همه سنین (3 سال به بالا)

فضایی سرپوشیده و مدرن

دارای سالن برای جشن های تولد

مکانی هیجان انگیز برای سرگرمی شما

در فضایی به وسعت 2000 متر مربع

برترین مجموعه سرگرمیی سرپوشیده در یزد

انواع بازی ها شامل :

بازیهای واقعیت مجازی (VR) ، ماشین های کوبنده مکانیکی ، الکترونیکی ، جنگی ، کامپیوتری ، بادی ایرهاکی و …

با نیروهای مجرب و آموزش دیده

زمان مراجعه : ساعت 9:30 الی 13:30 و 17:30 الی 23

پینت بال تکاور ، یکی از برترین های یزد

پینت بال بازی هیجان انگیزی است که طرفداران خاص خود را دارد. اگر در بین مراکز سرگرمیی یزد در پی تجربه ای پر تحرک هستید به باشگاه پینت بال تکاور سربزنید.

آدرس: یزد - صفاییه -انتهای بلوار شهید متری - جنب محتمع

مجموعه آبی مهنور ، یک مجموعه آبی کامل

این مجموعه وسیع شامل بخش های مختلفی نظیر: استخر بزرگسالان، استخر بچه ها، حمام سنتی، حمام ترکی، وان آب سرد، سونای خشک و بخار، جکوزی، اتاق های خصوصی ماساژ و سرسره آبی است و برای تمام سنین مناسب است. در کنار این سرگرمیات پذیرایی های مختلفی انجام می گردد و بعلاوه خدماتی مانند نقش حنا ارائه می گردد. مجتمع مهنور یزد ، در روزهای فرد و آدینه 6 ماه اول سال، از ساعت 10 تا 19 و در 6 ماه دوم سال، از ساعت 12 تا 19 میزبان بانوان و همه روزه از ساعت 20 تا 2 بامداد پذیرای آقایان است و جالب است بدانید که افراد می توانند در روز تولدشان از خدمات مجموعه آبی مهنور به صورت رایگان استفاده نمایند.

موزه علوم طبیعی یزد ، تاریخ زمین در برابر شما

موزه های علوم طبیعی طرفدران زیادی دارد. این موزه ها به روایت تاریخ طبیعت و سرگذشت زمین می پردازند. شاید قرار دادن موزه علوم طبیعی در لیست مراکز سرگرمیی یزد کمی عجیب به نظر برسد. اما با حضور در این موزه و تماشای آثار به جا مانده از رشد و توسعه زمین و فعالیت های بشر بسیار جالب و سرگرم نماینده است. هدف از تأسیس این موزه، شکل یابی و تشکیل بخش های متنوعی همانند علوم طبیعی، علوم زیستی، بخش نجوم و فیزیک، نمایش پدیده های جالب فیزیکی است. موزه علوم طبیعی یزد 4 سالن و بخش اصلی دارد که شامل زمین شناسی، زیست شناسی، فیزیک و نجوم می گردد.

آدرس : یزد، میدان شهید بهشتی، خیابان شهید رجایی، جنب دبیرستان ایرانشهر، موزه علوم طبیعی یزد

در کنار مواردی که نام بردیم دو سینمای تک و جام جم نیز در این لیست قرار می گیرند که مردم محلی و مسافران می توانند ساعاتی را به تماشای فیلم بنشینند.

اگر مراکز سرگرمیی بیشتری در شهر زیبای یزد می شناسید برای وبلاگ دیجی سافت ی ها بنویسید و از لذت های این شهر بگویید.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور

به "مراکز تفریحی یزد ، معرفی 10 مرکز مهم تفریحی یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز تفریحی یزد ، معرفی 10 مرکز مهم تفریحی یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید