کسب و کار

دیزنی بخشی از سهام اپیک را خرید؛ خلق دنیای متصل دیزنی و فورتنایت

شرکت والت دیزنی 1.5 میلیارد دلار از سهام اپیک گیمز را تصاحب خواهد نمود و این دو شرکت برای خلق بازی های کاملاً نو دیزنی و اتصال دنیای تفریح های دیزنی و فورتنایت با همدیگر همکاری خواهند کرد که هدف آن توسعه دسترسی به داستان ها و تجربیات دیزنی است.

21 بهمن 1402

گردشگران برای بازدید از پانتئون ایتالیا هزینه ورودی پرداخت خواهند کرد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، گردشگران برای بازدید از پانتئون ایتالیا هزینه ورودی پرداخت خواهند کرد.

27 اسفند 1401

مقایسه Samsung Galaxy S23 Ultra و iphone 13 Pro max؛ دو غول بی رقیب اپل و سامسونگ

همان طور که می دانید برندهای اپل و سامسونگ، درحال حاضر جزو بهترین و بزرگ ترین فراوریکنندگان تلفن همراه هوشمند در جهان هستند. هر یک از این برندها هواداران خاص خود را دارد، اما چیزی که حائز اهمیت است، رقابت این دو برند بر سر فراوری گوشی های برتر نسبت به...

23 اسفند 1401

جنگل و آبگرم لاویج؛ منطقه ای توریستی و زیبا در مازندران

لاویج یکی از دهستان های شهر چمستان نور در استان مازندران می باشد که در پای سلسله جبال البرز قرار گرفته است و دارای موقعیت پای کوهی است. در بدو ورود به چمستان از غرب یک مسیر زیبای آسفالته به طرف جنوب که از جاده اصلی منشعب می گردد و با عبور از پارک جنگلی کشپل...

24 دی 1401

احتمال پخش فصل چهارم سریال Killing به وسیله نت فلیکس ، راهبرد هوشمندانه نت فلیکس

نت فلیکس دیگر تنها سرویسی برای پخش و فروش آفلاین و آنلاین محصولات شرکت و شبکه های تفریح ساز نیست، چند وقتی است که این شرکت رأسا و با هزینه خود سفارش ساخت برنامه و سریال های تلویزیونی را می دهد.

19 آذر 1401

پرفروش ترین انیمیشن تاریخ سینما کدام است؟ ، وقتی موجودات زرد کوچک رونق را به سینما بازمی گردانند

مینیون ها با شکستن رکورد انیمیشن های بزرگ تاریخ مانند شرک و... به پرفروش ترین انیمیشن تاریخ سینما مبدل شد.

26 مهر 1401

سنجان مراغه قدیمی ترین معدن سنگ لاشه در آذربایجان شرقی

مدیرعامل تعاونی سنگ سنجان مراغه گفت: معدن سنجان مراغه یکی از قدیمی ترین معادن سنگ لاشه فعال در آذربایجان شرقی است.

13 مهر 1401

حمایت های اقتصادی دانشگاه تهران از دانشجویان و کارمندان متأهل

رئیس دانشگاه تهران گفت: باید زیرساخت های لازم برای ایجاد زندگی مشترک دانشجویی فراهم گردد.

2 شهریور 1401

شیائومی 12S اولترا شاید وارد بازار جهانی گردد

طبق گفته یکی از افشاگران حوزه فناوری، شیائومی شاید تصمیم بگیرد گوشی 12S اولترا را در آینده ای نزدیک وارد بازار جهانی کند.

28 مرداد 1401

آموزش زبان انگلیسی برای بچه ها (نکاتی که والدین باید بدانند!)

آموزش زبان انگلیسی برای بچه ها، امروزه از موضوعات مهم برای والدین محسوب می گردد. زبان انگلیسی از زبان های پرکاربرد و بین المللی است که بیشتر افراد جامعه در پی یادگیری آن هستند. کلاس زبان انگلیسی در ایران، از دوره هدایت تا دانشگاه برگزار می گردد، حتی کلاس...

23 مرداد 1401

مشخصات خانه معلم های زنجان (آدرس

استان زنجان یکی از استان های پر جاذبه ایران است این استان هر ساله مقصد بسیاری از گردشگران است و دلیل جذابیت های آن برای علاقه مندان نیز وجود فرهنگ غنی و ارزشمند می باشد مردمان این منطقه دارای فرهنگ و آداب و رسوم ویژه ای هستند آن ها مهمان نواز و خون گرم...

14 مرداد 1401

خودروی قسطی برای جانبازان در بودجه 1401

موضوع تأمین خودرو برای ایثارگران سال هاست یکی از مطالبات جدی جامعه ایثارگری بوده است، اما اتفاق جدی در این حوزه رخ نداد.

8 مرداد 1401

پرفروش ترین خودروهای جهان در سال 2021 کدام هستند؟

پرفروش ترین خودروهای سال 2021 کدام اتومبیل ها هستند؟ در کنار بهترین های هر سال یکی از مهم ترین لیست ها که برای گزارش موفقیت یک کمپانی و یا یک محصول در تمامی رسانه ها به آن استناد می شود، لیست پرفروش ترین ماشین های سال است.

7 مرداد 1401

موتور تازه TU5 P ایران خودرو معرفی گردید

موتور TU5 P همان پیشرانه ای است که زیر کاپوت محصولات نو ایران خودرو یعنی تارا و رانا پلاس قرار خواهد گرفت.به تازگی ایران خودرو این قوای محرکه را معرفی نموده است. باتوجه به مشخصات آن می توان نتیجه گرفت که نسل نو موتور TU5، همان EC5 است و اکنون با تغییر نام به...

6 مرداد 1401

بازیگر پیشکسوت: لطفا بااین دستمزد ها به ما توهین نکنید!

صفاآقاجانی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ضمن تشریح آخرین فعالیت های هنری خود از رقم دستمزد پیشنهادی از سوی بعضی پروژه های سینمایی و تلویزیونی به شدت انتقاد کرد.

4 مرداد 1401

قیمت گوشی شیائومی نوت 8 و نوت 11 پرو 128 گیگابایت در بازار

شیائومی نوت 8 و نوت 11 پرو دو گوشی موبایل پر طرفدار این برند در بازار ایران هستند که هنوز در برابر رقبای سرسخت شان دوام آورده اند. این دو گوشی در دسته میان رده ها قرار می گیرند و به دلیل قیمت و امکانات نسبتا مناسب آن ها تا به امروز مورد استقبال مشتریان قرار...

2 مرداد 1401

خور و بیابانک از ظرفیت بسیار زیادی در گردشگری برخوردار است

میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، خور و بیابانک از ظرفیت بسیار زیادی در گردشگری برخوردار است.

1 مرداد 1401

ربات ها به زودی شورش می نمایند!

مون ادعا می نماید این چت باتِ دارای هوش مصنوعی از پاییز گذشته خودآگاه شده است و ادامه می دهد که توانایی های این چت بات در زمینه هایی مانند آگاهی از وجود خود و ابراز افکار و احساسات او را در سطح یک کودک هفت یا هشت ساله قرار می دهد.

28 تیر 1401

تسنیم: برخی صنایع لبنی به نرخ های مصوب نو پایبند نیستند

با وجود اینکه قیمت مصوب نو لبنیات افزایش چشمگیری داشته و این نرخ ها با موافقت خود صنایع لبنی مشخص شده است، اما حتی این نرخ ها از سوی برخی صنایع لبنی که سهم بزرگی از بازار دارند، رعایت نمی شود.

26 تیر 1401

چرا فعالیت در اسنپ هوادار دارد؟

اسنپ این روز ها با کمپین سراسری جدیدی روی بیلبورد های شهر های سراسر ایران رفته است که به گزارش روابط عمومی این شرکت تا 5 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

23 تیر 1401
تعداد: (87)