آموزش زبان انگلیسی برای بچه ها (نکاتی که والدین باید بدانند!)

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، آموزش زبان انگلیسی برای بچه ها، امروزه از موضوعات مهم برای والدین محسوب می گردد. زبان انگلیسی از زبان های پرکاربرد و بین المللی است که بیشتر افراد جامعه در پی یادگیری آن هستند. کلاس زبان انگلیسی در ایران، از دوره هدایت تا دانشگاه برگزار می گردد، حتی کلاس های آزاد زبان، خارج از مدرسه تشکیل می شوند.

آموزش زبان انگلیسی برای بچه ها (نکاتی که والدین باید بدانند!)

آیا در خصوص نقش والدین در یادگیری زبان انگلیسی بچه ها چیزی می دانید؟ می دانید به عنوان یک مادر یا پدر برای یادگیری زبان انگلیسی کودکتان چه مواردی را باید رعایت کنید؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا با این نکات آشنا شوید.

آزمون آنلاین مشخص سطح در آموزش زبان انگلیسی به بچه ها

حتما در خصوص مشخص سطح زبان انگلیسی شنیده اید. آیا می دانید هدف از گرفتن این آزمون چیست؟ این آزمون، آزمون استاندارد و عمومی است که جهت سنجش معلومات فعلی شما طراحی شده است.

سوالات این آزمون از بخش های مختلفی چون vocabulary، grammar، listening و reading تشکیل شده است. یعنی شما بر اساس معلومات خود به سوالات پاسخ داده و سطح خود را برای ادامه یادگیری زبان انگلیسی مشخص می کنید.

اگر قصد داشته باشید در کلاس های حضوری شرکت کنید، به آکادمی زبان مراجعه نموده و در آزمون مشخص سطح شرکت می کنید. اما اگر بخواهید حرفه ای تر و هوشمندانه تر عمل کنید، باید در کلاس های آنلاین شرکت کنید.

امروزه بیشتر کلاس های حرفه ای و معتبر به صورت آنلاین برگزار می شوند. برای آزمون آنلاین مشخص سطح، وارد سایت آکادمی زبان سفیر شوید و در بخش مشخص سطح آنلاین، معلومات خود را بسنجید.

دوره فشرده زبان انگلیسی

این روزها اهمیت یادگیری زبان انگلیسی به حدی رسیده است که اگر فردی به زبان انگلیسی مسلط نباشد، بی سواد شناخته می گردد! از آنجایی هم که آینده بچه ها برای والدین بسیار مهم است، احتیاج به یادگیری این زبان بیشتر از قبل احساس می گردد؛ لذا والدین در پی برترین آکادمی های آموزش زبان انگلیسی برای بچه ها هستند.

آکادمیی که علاوه بر آموزش و آزمون آنلاین مشخص سطح، به برگزاری دوره فشرده زبان انگلیسی بپردازد. آکادمی زبان سفیر، از برترین آکادمی های زبان انگلیسی است که دوره های متعددی برگزار می نماید.

دوره فشرده زبان انگلیسی از برترین دوره های این آکادمی معتبر هستند. این دوره های فشرده سه روز در هفته، در دو جلسه نود دقیقه ای برگزار می شوند. با توجه به فشرده بودن، آزمون میان ترم ندارند. هر ترم این کلاس ها، سه هفته زمان می برد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت gosafir.com مراجعه کنید.

از ویژگی های این دوره، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

یادگیری در زمان کوتاه و پیوسته اتفاق می افتد، در نتیجه معلومات بهتر در حافظه ثبت می شوند.

افرادی که قصد مهاجرت دارند، با شرکت در این کلاس ها فرایند یادگیری سریع تری دارند.

نقش والدین در آموزش زبان انگلیسی برای بچه ها

یادگیری زبان انگلیسی با توجه به کاربرد روزافزون آن در موقعیت های مختلفی چون تحصیل، شغل، سفر و… ضروری شده است. از این رو آموزش زبان انگلیسی برای بچه ها، از دغدغه های مهم والدین است.

بعضی والدین به علت نگرانی زیاد و نامطلعی، برای ثبت نام بچه ها خود اشتباه قدم برمی دارند. در ادامه با بیان نکات مهم برای والدین، به آن ها یاری می کنیم که در راستای آینده ای پیروز برای بچه ها خود قدم بردارند.

سن مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی بچه ها

بعضی والدین از زمانی که هنوز فرزندشان به جهان نیامده است، برای یادگیری زبان انگلیسی برنامه ریزی می نمایند. در حالی که از نظر روانشناسان این امر اشتباه است. کودک ابتدا باید به زبان مادری خود مسلط گردد و سپس بین سن پنج تا 10 سالگی به یادگیری زبان انگلیسی بپردازد.

از آنجایی که والدین با ویژگی های شخصیتی و استعداد های فرزند خود آشنا هستند، باید فضای آموزشی متناسب با شخصیت و استعداد فرزند خود را فراهم نمایند. در دوره خردسالی و کودکی، قدرت، توانایی و کنجکاوی بچه ها نمایان می گردد و معلمان و والدین راحت تر می توانند کودک را به سمت یادگیری سوق دهند.

یادگیری زبان انگلیسی بچه ها با بازی و سرگرمی

آموزش در سنین کودکی اصول و قواعد مخصوص به خود را دارد. روانشناسان عقیده دارند که آموزش غیر مستقیم برای بچه ها مناسب تر است. منظور از غیر مستقیم بودن آموزش، آموزش مجازی، آموزش در قالب بازی، سرگرمی و سرگرمی است؛ بنابراین والدین می توانند با استفاده از وسایل سرگرم نماینده و طراحی دکوراسیون با رنگ های شاد، موجب تسهیل فرایند یادگیری بچه ها شوند.

ترتیب دادن اردوهای سرگرمیی به وسیله والدین از دیگر نکات مهم در آموزش زبان انگلیسی برای بچه ها است. این اردوهای یک روزه، کارایی فکری بچه ها را افزایش داده و باعث می گردد بچه ها با اجزای طبیعت و رنگ ها آشنا شوند.

والدین می توانند با ساختن کاردستی، بچه ها را به یادگیری زبان انگلیسی ترغیب نمایند. از آنجایی که بچه ها به کاردستی، رنگ ها و نقاشی علاقه بسیار دارند، با شوق و اشتیاق بیشتری آموزش می بینند. این روش ها باعث می گردد که مفاهیم ابتدایی چون رنگ ها، اعضای بدن، لباس ها، میوه ها و … راحت تر در فکر ثبت شوند.

امروزه آموزش های مجازی، هواداران بیشتری نسبت به آموزش حضوری دارند. از این رو رسانه های تصویری همچون پویانمایی ها و کارتون های مجذوب کننده آموزشی، نقش مهمی در یادگیری زبان انگلیسی ایفا نموده اند.

ویژگی های معلم زبان انگلیسی بچه ها

از دیگر نکات مهم در آموزش زبان انگلیسی برای بچه ها، ویژگی های فردی و شخصیتی معلم است. همانطور که می دانید بچه ها روح ظریف و لطیفی دارند و کوچک ترین اتفاق بر روی آن ها تاثیر می گذارد و الگوی کودک می گردد.

شما به عنوان مادر یا پدر کودک، وظیفه دارید برترین معلم را برای کودک خود انتخاب کنید. آکادمی زبان سفیر، جزء آکادمی هایی است که برترین مدرسان را دارد. این مدرسان باتجربه، به طور تخصصی آموزش دیده اند تا بتوانند با بچه ها به برترین نحو ممکن ارتباط برقرار نمایند.

همکاری والدین با کودک و معلم زبان انگلیسی بچه ها

اما آخرین و مهم ترین نکته قابل ذکر این است که روش تدریس معلم با والدین فرق دارد و اینکه کودک بخواهد هر دو روش را هضم کند، دچار سردرگمی می گردد؛ بنابراین والدین باید در جلسه های مشاوره با معلم، از فرایند تدریس و تمرین مطلع شوند تا بتوانند در جهت پیشرفت کودک، به او یاری نمایند.

معلمان آکادمی زبان سفیر، جزء با تجربه ترین معلمان کشور هستند که با برقراری ارتباط صحیح با والدین و بچه ها، زبان انگلیسی را به صورت حرفه ای تدریس می نمایند. با توجه به نکات ذکرشده، متوجه شدید که والدین نقش مهمی در آموزش زبان انگلیسی برای بچه ها دارند. .

با آکادمی زبان سفیر، زبان انگلیسی را به راحتی آب خوردن یاد بگیرید

اولین شعبه آکادمی زبان سفیر، در سال 1378 در منطقه قلهک تهران شروع به کار کرد. هم اکنون با دو دهه سابقه، به برترین آکادمی زبان انگلیسی تبدیل شده است. وجود کلاس های حضوری به همراه کلاس های آنلاین، زبان آموزان بسیاری را از سراسر کشور به یادگیری زبان انگلیسی ترغیب نموده است.

فرقی ندارد زبان آموز پنج ساله باشد یا پنجاه ساله! یادگیری زبان انگلیسی که زبانی بین المللی است، در هر سنی لازم است. با ثبت نام در سایت سفیر گفتمان، اطلاعات بیشتری در خصوص مجوز های این موسسه، واحدها، اساتید، منابع آموزشی و … دریافت و با اطمینان کامل، فرایند یادگیری زبان انگلیسی را طی کنید.

منبع: فوت و فن

به "آموزش زبان انگلیسی برای بچه ها (نکاتی که والدین باید بدانند!)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش زبان انگلیسی برای بچه ها (نکاتی که والدین باید بدانند!)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید