پیشکسوت استقلال: بازیکنی که در حسابش 10 میلیارد دارد حق اعتراض به باشگاه را ندارد

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، مسعود معینی معتقد است بازیکنان باید باشگاه و مدیرعامل را درک نمایند و در این شرایط آن ها را تحت فشار نگذارند.

پیشکسوت استقلال: بازیکنی که در حسابش 10 میلیارد دارد حق اعتراض به باشگاه را ندارد

مسعود معینی، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با وبلاگ دیجی سافت درباره اعتراض بازیکنان به مسائل اقتصادی گفت: در فوتبال ما در و تخته با هم هماهنگ نیستند. نه باشگاه با بازیکن کنار می آید و نه بازیکنان شرایط تیم را درک می نمایند. شیوع ویروس کرونا و به وجود آمدن این شرایط تنها مختص ایران نیست و در همه جای جهان این مسائل وجود دارد.

وی ادامه داد: نکته این است که نوع برخوردها متفاوت است. در کشورهای اروپایی بازیکنان با باشگاه کنار می آیند اما در ایران بازیکن مدیر را تحت فشار می گذارد و به زور می خواهد از حساب بی پول باشگاه، پولش را بگیرد. من اگر مدیر باشگاهی بودم به تندی جواب بازیکنان را می دادم زیرا ما که می دانیم بازیکنان اسقلال و پرسپولیس حداقل 10 میلیارد در حساب شان پول دارند و به جای تحت فشار گذاشتن باشگاه، باید به فکر کسانی باشند که کرونا باعث تعطیلی کارشان شده است.

این پیشکسوت باشگاه استقلال درباره ادامه پیدا کردن لیگ نوزدهم گفت: من نمی توانم درباره این موضوع حرفی بزنم اما می توان کشورهایی مثل آلمان یا انگلیس را که می خواهند بازی ها را با بدون و یا با نصف ظرفیت استادیوم ها برگزار نمایند الگو قرار دهند. به نظرم سه وزیر بهداشت، ورزش و علوم باید جلسه ای را تشکیل دهند و هر چه زودتر مشخص تکلیف نمایند. جان مردم مهم تر از همه چیز است اما می توان بازی ها را با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار کرد.

معینی درباره درخواست فدراسیون برای دریافت میزبانی جام ملت های آسیا 2027 گفت: 7 سال تا آن موقع فرصت داریم. ما چیزی از ژاپن که 3 ساله خود را برای المپیک آماده می نماید کم نداریم. شاید از لحاظ تکنولوژی از برخی از کشورها عقب باشیم اما پتانسیل برگزاری چنین مسابقاتی را داریم. برگزاری چنین بازی هایی زمین های استاندارد، هتلینگ، وسایل نقلیه عمومی و کمپ های تمرینی پیشرفته می خواهد و اگر قرار است اتفاق مثبتی صورت بگیرد، باید کلنگ آغازش همین سال جاری زده گردد.

او در سرانجام گفت: فدراسیون فوتبال ما احتیاج به تغییر و ایده های جدید و قدرتمند دارد. احتیاج به کسی دارد که بتواند فوتبال ایران را از شرایط بدی که هست نجات دهد و دوباره ما را در آسیا سربلند کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیشکسوت استقلال: بازیکنی که در حسابش 10 میلیارد دارد حق اعتراض به باشگاه را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشکسوت استقلال: بازیکنی که در حسابش 10 میلیارد دارد حق اعتراض به باشگاه را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید