ملاقات رؤسای فدراسیون های ورزشی با سلطانی فر

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، رؤسای فدراسیون های مختلف ورزشی در ملاقات با وزیر ورزش و جوانان، برنامه های خود را در سال 1400 ارائه کردند.

ملاقات رؤسای فدراسیون های ورزشی با سلطانی فر

به گزارش وبلاگ دیجی سافت و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) رؤسای فدراسیون های ورزشی با مسعود سلطانی فر ملاقات کردند و ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، به تبیین برنامه های سال 1400 پرداختند.

سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو ضمن تبریک سال نو، اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن میلاد حضرت مهدی (عج) گفت: با شیوع ویروس کرونا در سال گذشته، مجموعه ورزش کشور با آسیب جدی روبرو شد. در چنین شرایطی با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و همت مجموعه ورزش، اتفاقات خوبی برای ورزش افتاد و من از همه عزیزان تشکر می کنم. خدا را شاکر هستیم با وجود دو نیمه شعبان که تداعی کننده فلسفه امید، انگیزه و انتظار است، در سال جدید برای سربلندی ایران عزیز با انگیزه و امید به آینده ای روشن، بیشتر کوشش کنیم.

امیری خراسانی رئیس فدراسیون روستایی و بازی های بومی و محلی نیز با تأکید بر اینکه برنامه های توسعه ای ورزش در روستاها را با جدیت پیگیری می کنیم، گفت: در سال گذشته کرونا بیشترین فشار را بر روی بخش های مختلف وارد کرد. با این وجود با درایت سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و مسئولان ورزش، دستاوردهای بسیار خوبی برای کشورمان به دست آمد.

وی در ادامه با اشاره به استعدادهای ورزشی در روستاها و عشایر کشور تأکید کرد: برنامه های توسعه ای در این بخش ادامه خواهد داشت و امیدوارم سال 1400 سالی مملو از موفقیت برای ورزش کشور باشد.

صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی نیز از حمایت های سلطانی فر از رشته های ورزشی پایه قدردانی کرد و گفت: نتایج کسب شده در این رشته، حاصل نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان و جوانان و معاونان ورزش از جمله علی نژاد، معاون ورزش قهرمانی به رشته دوومیدانی است.

وی دراین نشست، گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و در ادامه، کوشش این وزارتخانه برای برطرف مسئله معارض مجموعه ورزشی آفتاب را قابل تقدیر دانست.

بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت نیز با اشاره به کسب نتایج قابل قبول در اسکیت گفت: با مدیریت وزیر ورزش و جوانان و تعامل و همدلی تمامی مسئولان ورزش، حال اسکیت خوب است. کسب نتایج قابل توجه در اسکیت هاکی و اسکیت سرعت و توسعه فضای اداری فدراسیون، بخشی از دستاوردهای این فدراسیون است که با اتحاد و همدلی وزیر ورزش و جوانان و معاونان به دست آمد.

شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیر و کمان نیز تأکید کرد: در سالی که پشت سر گذاشتیم، تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از برگزاری چنین جلساتی که باعث الفت و نزدیکی می گردد، گفت: سال گذشته، سالی استثنائی برای تیر و کمان بود و توانستیم انرژی خوبی برای توسعه زیرساخت ها بگذاریم که منجر به ساخت و افتتاح خوابگاه تیم ملی شد.

مددی مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در این نشست، با اشاره به فراز و نشیب هایی که آبی پوشان پایتخت پشت سر گذاشتند، حمایت مسئولان ورزش در رسیدن این تیم به آرامش و ثبات را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: از مسئولان ورزش کشور بخصوص سلطانی فر، به خاطر حمایت های وی از نمایندگان فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانیم از این رقابت ها، با دست پُر به کشور بازگردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ملاقات رؤسای فدراسیون های ورزشی با سلطانی فر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات رؤسای فدراسیون های ورزشی با سلطانی فر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید