سرقت برق با طعم مرگ

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از سرقت خطرآفرین برق از پایه های روشنایی معابر در خیابان امام ارومیه خبر داد.

سرقت برق با طعم مرگ

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از سرقت خطرآفرین برق از پایه های روشنایی معابر در خیابان امام ارومیه خبر داد و گفت: درپوش پایه های روشنایی معابر یا از طریق دستفروشان دستکاری و یا به سرقت می رود.

وی با بیان اینکه 80 پایه چراغ روشن معابر در خیابان امام ارومیه وجود دارد، اظهار کرد: درپوش فیوز پایه های روشنایی این خیابان یا به سرقت رفتند و یا از طریق دستفروشان جدا شده تا روشنایی بساط خود را از طریق کابل برق موجود، فراهم کنند.

کیامهر در خصوص اقدامات اصلاحی برای جلوگیری از سرقت برق از پایه های روشنایی اظهار کرد: پایه های روشنایی معابر به طور مداوم بازدید و در صورت نبود درپوش فیوز، اقدامات لازم برای نصب درپوش نو و جلوگیری از خطرات احتمالی انجام می شود، اما متاسفانه پس از مدتی این دوباره این درپوش ها یا از طریق دست فروشان جدا می شود و یا به سرقت می رود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اضافه کرد: در تلاش هستیم تا جعبه فیوز های پایه های روشنایی خیابان امام حذف و از طریق هوایی اقدام به سیم کشی این پایه ها کنیم که متاسفانه به دلیل قدمت منطقه انجام این طرح مورد تایید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قرار نمی گیرد.

وی ادامه داد: لازمه سیم کشی هوایی پایه های روشنایی خیابان امام، نصب 16 تیر برق نو است که شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صورت تایید اداره کل میراث فرهنگی، می تواند سریعا برای اجرای آن اقدام لازم را انجام دهد.

در آذربایجان غربی تعداد مشترکان برق به یک میلیون و 380 هزار می رسد که 80 درصد آن مشترکین خانگی هستند.

وبلاگ دیجی سافت آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سرقت برق با طعم مرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت برق با طعم مرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید