زیبایی کف پوش ها و بسته بندی های محصولات آرایشی با لاک نانو

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، یکی از شرکت های فعال در حوزه فناوری نانو، لاک های مات کننده کف پوش و بسته بندی های محصولات آرایشی و بهداشتی را فراوری نموده است. این لاک نانو موجب افزایش مقاومت به خراش سطح کف پوش و بسته بندی ها و در عین حال زیبایی محصول را نیز حفظ می نماید.

زیبایی کف پوش ها و بسته بندی های محصولات آرایشی با لاک نانو

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ دیجی سافت به نقل از پایگاه خبری فناوری نانو ایران، شرکت مان بسپار تکین ایرانیان اقدام به فراوری لاک با پایه آکریلات حاوی نانوذرات جهت بهبود مقاومت به سایش و افزایش میزان ماتی کف پوش های PVC نموده است.

ممتحن رحمت، مدیرعامل این شرکت می گوید: در صنعت فراوری کف پوش ها برای محافظت از چاپ اجرا شده روی کف پوش از لایه محافظ استفاده می گردد لایه ای که از جنس رزین بوده و با ضخامت کم روی سطح قرار می گیرد. ما پیروز به فراوری این لاک مات نماینده شدیم، محصولی که در حال حاضر از خارج وارد می گردد.

رحمت می افزاید: در حال حاضر 200 کیلو فراوری آزمایشی برای یکی از شرکت های کف پوش سازی از این لاک انجام دادیم و در حال تست های نهایی روی خط فراوری این شرکت هستیم تا این فناوری با خط فراوری شرکت کف پوش سازی منطبق شده و امکان استفاده صنعتی از آن برای این فراورینماینده فراهم گردد. این شرکت احتیاج فعلی خود را برای این مات نماینده از یک شرکت ترکیه ای تامین می نماید که به زودی محصول ما وارد خط فراوری آنها خواهد شد و دیگر احتیاج به واردات این محصول نیست.

مدیرعامل شرکت مان بسپار تکین ایرانیان می گوید: در این لاک مات نماینده از نوعی نانوذرات استفاده می گردد که موجب افزایش مقاومت به خراش شده و همچنین زیبایی چاپ را افزایش می دهد.

رحمت ضمن اشاره به کاربردهای وسیع این لاک در بخش های دیگر می گوید: این لاک علاوه بر صنعت کف پوش، در فراوری تیوب های لوازم آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می گردد. معمولا تیوب هایی که چاپ زیبایی دارند از این نوع لاک بهره مند هستند. با یکی از فراورینمایندگان محصولات آرایشی و بهداشتی همکاری را شروع نموده ایم تا از این لاک مات نماینده نانو استفاده نمایند.

به گفته وی فناوری این لاک در مرکز رشد پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی توسعه داده شده است و فراوری آن در حال حاضر به صورت برون سپاری انجام می گردد، یعنی این شرکت برای فراوری این لاک از تجهیزات و امکانات دیگر شرکت ها استفاده می نماید.

رحمت می گوید: براساس برنامه ریزی های اجرا شده قرار است بعد از دریافت سفارش از مشتریان با ظرفیت 2 تُن در ماه کار کنیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "زیبایی کف پوش ها و بسته بندی های محصولات آرایشی با لاک نانو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیبایی کف پوش ها و بسته بندی های محصولات آرایشی با لاک نانو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید