راهنمای خرید دوربین لامپی ، بررسی مزایا و معایب آن راهنمای خرید دوربین لامپی ، بررسی مزایا و معایب آن

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، راهنمای خرید دوربین لامپی - بررسی مزایا و معایب آن

دوربین لامپی

به گزارش دوربین استور دوربین لامپی در واقع یک نوع دوربین مدار بسته با لنز 360 درجه است که شبیه به یک لامپ بوده و برای نصب آن فقط نیاز به یک سرپیچ لامپ دارید. در داخل دوربین مداربسته لامپی سه عدد LED نیز برای روشنایی وجود دارد. کیفیت تصویر دوربین لامپی 2 مگاپیکسل و با رزولوشن فول اچ دی و 1080P است. انتقال تصویر دوربین لامپی به صورت بی سیم و از طریق وای فای است. به این صورت که از طریق نرم افزار V380 بر روی گوشی موبایل خود به راحتی می توانید تصاویر آن را در هر مکان و زمانی که باشید به صورت زنده مشاهده و ذخیره کنید. قیمت دوربین لامپی V380 بسیار مناسب بوده و با هزینه کم می توانید در محل کار یا منزل خود نصب کنید. برای اطلاع از قیمت به روز و خرید دوربین لامپی می توانید به دسته بندی دوربین لامپی در وبسایت دوربین استور به نشانی https://doorbinstore.ir مراجعه نمایید. همچنین دوربین های لامپی دارای قابلیت مکالمه دو طرفه و پشتیبانی از کارت حافظه هستند. بهترین دوربین لامپی مدلی است که با نرم افزار V380 راه اندازی می شود. زیرا این نرم افزار دارای قابلیت های فراوان و راه اندازی آسان است. دوربین لامپی دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به مزایا و معایب دوربین لامپی می پردازیم.

راهنمای خرید دوربین لامپی ، بررسی مزایا و معایب آن راهنمای خرید دوربین لامپی ، بررسی مزایا و معایب آن

از انواع دوربین لامپی می توان به دوربین لامپی معمولی و دوربین لامپی سیم کارت خور اشاره کرد. دوربین لامپی سیم کارت خور دیگر نیازی به مودم اینترنت در محل نصب ندارد و تصاویر را از طریق اینترنت سیم کارت ارسال می کند.

جهت خرید و مشاوره در زمینه دوربین لامپی با شماره تلفن 09909219648 تماس بگیرید.

مزایای دوربین لامپی

یکی از مهم ترین مزایای دوربین لامپی عدم نیاز به دستگاه DVR است که باعث صرفه جویی در هزینه خرید و سیم کشی و نصب دوربین می شود. مزیت دیگر آن قیمت مناسب و اتصال بی سیم آن است که می توانید از طریق موبایل خود به آن وصل شوید. مزیت دیگر دوربین لامپی زاویه دید وسیع آن است که به دلیل وجود لنز 360 درجه است. با نصب یک دوربین لامپی تقریبا می توانید یک فضای 80 متری را پوشش دهید. دوربین های لامپی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را دارند و می توانند تصاویر را تا چند روز ضبط و نگهداری کنند. قابلیت تشخیص حرکت نیز از دیگر قابلیت های دوربین لامپی است که در صورت تشخیص حرکت (Motion Detection) به شما هشدار می دهد. در صورتی که این قابلیت را فعال کنید، دوربین هنگامی که حرکت شیئی را در زاویه دید خود تشخیص دهد، شروع به ضبط فیلم می کند و این کار به اشغال شدن کم تر فضای کارت حافظه کمک می کند.

دوربین های لامپی دارای میکروفن و اسپیکر داخلی برای مکالمه دو طرفه هستند و قابلیت ضبط صدا هم دارند. امکان زوم دیجیتال تا 4 برابر نیز در دوربین های لامپی وجود دارد.

خاموش و روشن شدن لامپ داخل دوربین هم می تواند به صورت اتوماتیک (با تاریک شدن هوا) و هم به صورت دستی از طریق اپلیکیشن V380 باشد.

دوربین لامپی در واقع نوعی دوربین مداربسته بی سیم اما با قیمتی بسیار ارزان تر است.

معایب دوربین لامپی

هر محصولی در کنار مزایایی که دارد قطعا معایبی هم دارد. همانطور که گفتیم عدم نیاز به دستگاه DVR یک مزیت به حساب می رود و این مزیت می تواند یک عیب نیز به حساب برود. چون دوربین های لامپی از کارت حافظه تا 64 گیگابایت پشتیبانی می کنند و تصاویر را تا حدود 6 روز ذخیره می کنند در صورتی که اگر قابلیت اتصال به دستگاه DVR وجود داشت امکان ذخیره تصاویر تا چند ماه امکان پذیر بود.

یکی دیگر از معایب دوربین لامپی پانوراما بودن تصاویر است که ممکن است تشخیص جزییات در تصاویر را مقداری سخت کند اما این مشکل با زوم کردن بر روی تصاویر حل می شود.

اگر در پی خرید دوربین لامپی ارزان هستید، به وبسایت دوربین استور مراجعه نمایید و قیمت به روز انواع دوربین لامپی را مشاهده و در صورت نیاز از طریق شماره تلفن های موجود در سایت سفارش خود را تکمیل کنید.

دوربین بیسیم لامپی به دلیل قیمت مناسب و نصب آسان از محصولات پر فروش در فروشگاه های دوربین مداربسته است.

جهت خرید و مشاوره در زمینه دوربین لامپی با شماره تلفن 09909219648 تماس بگیرید.

نصب دوربین لامپی

نصب دوربین لامپی بسیار ساده است و نیاز به تخصص نداشته و در کم تر از 15 دقیقه می توانید آن را نصب و راه اندازی کنید. برای نصب دوربین لامپی به یک سرپیچ لامپ که به برق شهری متصل باشد و یک مودم اینترنت در محل نصب دوربین لامپی نیاز دارید. در ابتدا دوربین را به جای لامپ می بندید و نرم افزار V380 را بر روی موبایل خود نصب می کنید. سپس وارد نرم افزار شده و دوربین را از طریق نرم افزار به مودم اینترنت متصل می کنید و یک رمز ورود برای آن انتخاب می کنید.

پس از انجام این مراحل دوربین را در نرم افزار اضافه می کنید و تصاویر آن را به صورت زنده می توانید ببینید. اگر مودمی که دوربین را به آن متصل کرده اید، به اینترنت متصل باشد، هر جای دیگری هم که بروید می توانید تصاویر دوربین را از طریق اینترنت مشاهده کنید.

برای دیدن مراحل نصب دوربین لامپی به صورت تصویری ومرحله به مرحله می توانید به صفحه راهنمای نصب دوربین لامپی در وبسایت فروشگاه دوربین استور مراجعه نمایید.

دوربین لامپی در چه مکان هایی قابل استفاده است؟

هر جایی که یک سرپیچ لامپ متصل به برق شهری وجود داشته باشد، امکان استفاده از دوربین لامپی وجود دارد. دوربین لامپی معمولا برای مکان هایی مانند مغازه، دفاتر اداری و تجاری، پاساژ ها، پارکینگ ساختمان ها استفاده می شود.

پس اگر در پی یک دوربین مداربسته بی سیم با قیمت مناسب و با قابلیت های فراوان از جمله نصب آسان، عدم نیاز به دستگاه DVR، مشاهده تصاویر بر روی گوشی موبایل، کیفیت تصویر FULL HD و قابلیت ضبط صدا هستید، دوربین لامپی یکی از گزینه های مناسب برای شما است.

برای مشاهده نمونه تصویر دوربین لامپی و آشنایی با قابلیت های آن به صورت تصویری می توانید به وبسایت فروشگاه دوربین استور مراجعه نمایید.

جهت خرید و مشاوره در زمینه دوربین لامپی با شماره تلفن 09909219648 تماس بگیرید.

منبع: فرارو

به "راهنمای خرید دوربین لامپی ، بررسی مزایا و معایب آن راهنمای خرید دوربین لامپی ، بررسی مزایا و معایب آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید دوربین لامپی ، بررسی مزایا و معایب آن راهنمای خرید دوربین لامپی ، بررسی مزایا و معایب آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید