21 هزار تبعه خارجی ساکن بوشهر نوبت اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، معاون فنی مرکز بهداشت استان بوشهر گفت: تا به امروز 21 هزار تبعه خارجی ساکن این استان که در گروه سنی تزریق واکسن کرونا بوده اند، واکسن نوبت اول را دریافت نموده اند.

21 هزار تبعه خارجی ساکن بوشهر نوبت اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند

وبلاگ دیجی سافت بوشهر- محمدمهدی خواجه ئیان گفت: در زمینه واکسیناسیون از جمله واکسیناسیون کرونا تفاوتی بین اتباع ایرانی و غیرایرانی نداریم و همان طور که برای ایرانیان واکسن تزریق می گردد، غیرایرانی ها نیز واکسن دریافت می نمایند.

به گفته او، بر همین اساس، تا به امروز 21 هزار تبعه خارجی ساکن استان بوشهر مانند اتباع ایرانی در گروه های سنی تعریف شده نوبت اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند، 17 هزار نفر نوبت دوم واکسن خود را تزریق نموده اند اما در زمینه تزریق نوبت سوم مانند ایرانی ها که استقبال چندانی ننموده اند، اتباع خارجی نیز کم مراجعه نموده اند و تا حالا فقط 792 نفر نوبت سوم واکسن خود را دریافت نموده اند.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به اهمیت تزریق نوبت سوم واکسن کرونا در پیشگیری از ابتلا به سویه امیکرون توصیه می کنیم که همه افراد چه ایرانی ها و چه اتباع خارجی نوبت سوم واکسن خود را تزریق نمایند.

خواجه ئیان بعلاوه گفت: مانند روال هرسال اکنون در حال اجرای طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال هستیم و بچه ها زیر 5 سال از جمله بچه ها اتباع خارجی که قطره واکسن فلج اطفال را دریافت ننموده اند، زیرپوشش این طرح قرار می گیرند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "21 هزار تبعه خارجی ساکن بوشهر نوبت اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21 هزار تبعه خارجی ساکن بوشهر نوبت اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید