گلکسی A32 به اندروید 12 و رابط One UI 4.1 آپدیت شد

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، سامسونگ در ادامه فرایند آپدیت گوشی هایش به اندروید 12 گوشی گلکسی A32 را هم به این سیستم عامل نو و رابط کاربری One UI 4.1 آپدیت کرد.

گلکسی A32 به اندروید 12 و رابط One UI 4.1 آپدیت شد

گلکسی A32 یکی از ارزشمندترین میان رده های سامسونگ به شمار میرود که با اندروید 11 به عنوان سیستم عامل پیش فرض راهی بازار شد. طبق سیاست نو سامسونگ، این گوشی باید سه سال آپدیت اندروید را دریافت کند که اتفاقا نخستین آپدیت را هم همین دیروز دریافت کرد.

بنابراین اگر اعلان آپدیت برای گوشی گلکسی A32 شما منتشر شده، خرسند باشید چرا که شرکت کره ای، اندروید 12 را به همراه نوترین رابط کاربری خود یعنی One UI 4.1 برای این محصول منتشر نموده است. این آپدیت که فعلا فقط برای کاربران کشور هندوستان در دسترس واقع شده است، به زودی برای سایر کاربران دنیا هم عرضه خواهد شد. پس شکیبا باشید تا زمانی که این آپدیت برای منطقه شما هم عرضه گردد. این فرایند ممکن است تقریبا یکی دو هفته ای به طول بینجامد. بنابراین جای نگرانی نیست.

اما می پردازیم به خود آپدیت. این به روزرسانی که اندروید 12 را با خود به همراه دارد، نسبتا حجیم بوده و بیش از یک گیگابایت (نزدیک به 2 گیگابایت) حجم خواهد داشت. بنابراین اطمینان حاصل کنید اینترنت شما حجم کافی را برای دانلود داشته باشد. نسخه فریم ور این آپدیت هم A325FXXU2BVD6 است. به همراه این به روزرسانی، بسته امنیتی ماه آوریل 2022 هم برایتان عرضه خواهد شد که گفته می گردد بیش از 80 نقص امنیتی را در گوشی یادشده حل خواهد نمود.

اگر از گلکسی A32 استفاده می کنید، احتمالا باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانید تا این آپدیت برای شما منتشر گردد. اما اگر می خواهید شرایط آپدیت را چک کنید، سری به تنظیمات بزنید و در قسمت Software update (به روزرسانی نرم افزار)، روی گزینه Download and Install (دانلود و نصب) کلیک کنید. اگر آپدیتی در دسترس بود، برایتان به نمایش درخواهد آمد. در غیر این صورت باید بیشتر منتظر بمانید. البته امکان دانلود فایل آپدیت و فلش کردن گوشی با آن هم وجود دارد که پیشنهاد می گردد این کار را انجام ندهید.

قابلیت های اضافه شده به گلکسی A32 با اندروید 12

همانطور که گفته شد، به همراه این آپدیت، رابط کاربری One UI 4.1 که آخرین رابط سامسونگ هم به شمار میرود، برای شما عرضه خواهد شد. در نتیجه قابلیت های بسیار خوبی را در بخش های مختلف دریافت خواهید کرد. از جمله این موارد می توان به طراحی متفاوت بخش پالت رنگی، طراحی نو بخش ویجت ها، بهبود شرایط نمایشگر همواره روشن و حالت تیره (دارک مد)، بهبود منوی اشتراک گذاری، ویجت های بیشتر برای صفحه قفل، بهبود عملکرد های نرم افزارهای خود سامسونگ نظیر تقویم، پیغام سان، مدیریت فایل، اینترنت و صفحه کلید اشاره نمود که مورد آخر در آپدیتی جداگانه، کلی قابلیت نو دریافت کرد.

طبق فهرست رسمی تغییرات، گالری اکنون به شما اجازه می دهد یک سری از اطلاعات مهم نظیر موقعیت مکانی، زمان و داده هایی نظیر این را از تصاویر خود حذف کنید تا برای کاربری دیگر به اشتراک گذاشته نگردد. فرایند ساخت استوری با تصاویر و ویدیوها هم بسیار آسان تر و کاربردی تر از قبل شده است. صفحه کلید سامسونگ ایموجی های نوی دریافت نموده و مهم تر اینکه سرویس بهینه ساز گیم را هم می توان غیرفعال کرد.

از جمله سایر قابلیت های نوی که به لطف اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 به گلکسی A32 اضافه شده می توان به امکان اضافه کردن رم مجازی تا 8 گیگابایت، تغییر خروجی صدا به وسیله صفحه قفل، بهبود رابط کاربری اپلیکیشن دوربین به گونه ای که اکنون به محض فشردن کلید شاتر، فرایند فیلم برداری شروع می گردد و هیچ مکثی در این بین حس نمی گردد، امکان عکاسی پرتره از حیوانات خانگی و بهبود اسکن کردن اسناد اشاره نمود.

از آن جایی که در اندروید 12 به امنیت و حریم خصوصی هم اهمیت زیادی داده شده، گلکسی A32 در این بخش هم یک سری امکانات خوب دریافت خواهد نمود که از جمله مهم ترین آن می توان به دسترسی سریع به میکروفون و دوربین و قطع دسترسی یک اپلیکیشن به آن ها اشاره نمود.

فهرست تغییرات گسترده هستند و نمی توان در این مطلب به آنالیز همه آن ها پرداخت، اما باید اشاره کنیم که قطعا تجربه لذت بخشی را از کار با اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 خواهید داشت.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی A32 به اندروید 12 و رابط One UI 4.1 آپدیت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A32 به اندروید 12 و رابط One UI 4.1 آپدیت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید