کمبود ماسک N95 برای کادر درمان در تربت جام

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: با کمبود ماسک N95 برای کادر درمان روبرو هستیم.

کمبود ماسک N95 برای کادر درمان در تربت جام

محمد افکار در گفت وگو با وبلاگ دیجی سافت اظهار کرد: با کمبود ماسک N95 برای پرسنل کادر درمان روبرو هستیم؛ روزانه 250 ماسک از شهرداری مشهد تحویل می گرفتیم که بیش از 10 روز است این سهمیه قطع شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام اضافه نمود: دریافت این سهمیه به این صورت بود که شهرداری مشهد تعدادی ماسک به صورت روزانه به دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارائه می کرد که طبق گفته مسئولان علوم پزشکی مشهد مدتی است این سهمیه با کاهش روبرو شده و بنابراین به شهرستان تعلق نمی گیرد.

ضرب و شتم پرسنل اورژانس 115 تربت جام

وی با اشاره به دغدغه های دیگر کادر درمان شهرستان تربت جام مطرح کرد: شنبه در منطقه نصرآباد تصادفی اتفاق افتاده و آمبولانس علوم پزشکی به محل حادثه اعزام شده است؛ افراد وسیله نقلیه تصادف کننده به دلیل عصبانیت از حادثه ای که اتفاق افتاده با پرسنل اورژانس درگیر شده ، کادر درمان را مورد ضرب و شتم قرار می دهند و آسیب هایی را نیز به خودروی بیمارستان وارد نموده اند.

افکار تاکید نمود: اگر قرار باشد که نیروی انتظامی، دادگستری و فرمانداری از پرسنل درمان به ویژه اورژانس های 115 حمایت لازم را نداشته باشند، با توجه به این که تمرکز و توان بخش درمانی متوجه مبارزه با کرونا است، در خدمت رسانی به مردم منطقه با مشکل روبرو خواهیم شد.

یاری شهرداری به دانشگاه علوم پزشکی مشهد وقفه یا کاهش نداشته است

همچنین رضا خواجه نائینی، معاون اقتصادی و پشتیبانی شهرداری مشهد در گفت وگو با وبلاگ دیجی سافت اظهار کرد: شهرداری مشهد بر اساس مصوبه شورای شهر یاری هایی را به دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارائه می نماید.

وی ادامه داد: هیچگاه به شهرستان های استان یاریی نداشته ایم و طبق مصوبات ستاد کرونا، به صورت روزانه تعدادی ماسک به دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحویل می دهیم اما از مراحل بعد از تحویل و اینکه دانشگاه مشهد چه طور اقدام به توزیع می نماید، آگاه نیستیم.

خواجه نائینی اظهار داشت: این یاری همچنان در حال اجرا است و وقفه یا کاهشی نداشته و به صورت روزانه شش هزار ماسک به دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحویل می دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کمبود ماسک N95 برای کادر درمان در تربت جام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود ماسک N95 برای کادر درمان در تربت جام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید