ورزش های مورد علاقه سیاستمداران دنیا

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، سیاستمداران جهان برای سالم ماندن و سرگرمی به ورزش می پردازند در این گزارش می بینید که آنان چه ورزش هایی انجام می دهند.

ورزش های مورد علاقه سیاستمداران دنیا

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی وبلاگ دیجی سافت، اهمیت ورزش کردن بر کسی پوشیده نیست. ورزش بر جنبه های گوناگون فرد اثر می گذارد. حرکات ورزشی از یک سو قدرت و توانایی جسمانی ورزشکار را افزایش می دهد و از سوی دیگر موجب سلامتی بدن انسان می گردد.

همه افراد کم و بیش به ورزش اهمیت می دهند. روسای جمهور جهان نیز از این قائده مستثنی نیستند و برای سالم ماندن ورزش می نمایند. در این گزارش می بینید که رهبران جهان چه ورزش هایی انجام می دهند.

عکس هایی از حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در فضای مجازی منتشر شده که حکایت از علاقه وی به کوهنوردی دارد.

پوتین، رئیس جمهور روسیه کمربند مشکی کاراته و دان هشت جودو دارد، کشتی کار می نماید و گاهی هم وزنه می زند، ولادیمیر پوتین در شنا، اسب سواری و تیراندازی هم مهارت خاص خود را دارد.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه هم مانند رئیسش پوتین به ورزش های هیجانی علاقه دارد و ظاهرا هراز گاهی به قایق سواری در رودخانه های خروشان کوهستانی روی می آورد.

هرجا پای تیم ملی آلمان در بازی مهم و سرنوشت سازی به میان باشد، آنگلا مرکل صدراعظم این کشور نیز در جایگاه تماشاگران دید می گردد. مرکل بعلاوه به ورزش اسکی هم می پردازد.

رهبر کره شمالی، یکی از علاقه مندان به رشته بسکتبال است. وی تیراندازی هم می نماید.

باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا هم از هواداران گلف است.

شی جینگ پین رئیس جمهور چین

شینزو آبه نخست وزیر ژاپن

اوو مورالس رئیس جمهور بولیوی

فرانسوا اولاند رئیس جمهور سابق فرانسه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ورزش های مورد علاقه سیاستمداران دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش های مورد علاقه سیاستمداران دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید