واحد تولید لوازم پزشکی دیباج طعمه حریق شد، تخریب 100درصدی کارخانه

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، شهردار دیباج با اشاره به وقوع یک فقره آتش سوزی در واحد تولیدی لوازم پزشکی یک بارمصرف لوازم پزشکی در این شهر گفت: این واحد تولیدی 100 درصد دچار آسیب و خسارت شد.

واحد تولید لوازم پزشکی دیباج طعمه حریق شد، تخریب 100درصدی کارخانه

به گزارش گروه حوادث وبلاگ دیجی سافت و به نقل از خبرگزاری مهر، سعید دربانیان در مصاحبه با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ظهر شنبه وقوع یک فقره آتش سوزی در واحد تولیدی لوازم پزشکی یک بار مصرف به سازمان آتش نشانی دیباج گزارش شد، ابراز داشت: با توجه به شدت حریق ضمن حضور آتش نشانی دیباج از آتش نشانی دامغان و کلاته رودبار هم به محل وقوع در پنج کیلومتری این شهر اعزام شدند.

وی افزود: شدت وقوع آتش سوزی به حدی بود که برای مهار و اطفا آتش شش ساعت زمان برد و آتش به طور کامل خاموش و ایمن سازی محل انجام شد.

شهردار دیباج بابیان اینکه بر اساس گزارش اولیه 10 میلیارد تومان خسارت به این واحد تولیدی وارد شد، ابراز داشت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشت.

دربانیان بابیان اینکه 30 نفر کارگر در واحد تولیدی لوازم پزشکی یک بارمصرف شهر دیباج مشغول به فعالیت بودند، افزود: پنبه هیدرولیک و دستمال کاغذی از تولیدات اصلی این واحد تولیدی است.

شهر دیباج در 55 کیلومتری شمال شهرستان دامغان واقع است که حدود پنج هزار نفر جمعیت دارد و سه واحد تولیدی و صنعتی در آن فعالیت می کند.

منبع: جام جم آنلاین

به "واحد تولید لوازم پزشکی دیباج طعمه حریق شد، تخریب 100درصدی کارخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحد تولید لوازم پزشکی دیباج طعمه حریق شد، تخریب 100درصدی کارخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید