صدور مجوز گازرسانی به 7روستای خوشه اسلام آباد فریدونشهر

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از صدور مجوز و شروع عملیات لوله گذاری برای گازرسانی به هفت روستای خوشه اسلام فریدونشهر از توابع استان اصفهان خبرداد.

صدور مجوز گازرسانی به 7روستای خوشه اسلام آباد فریدونشهر

ابوالقاسم عسکری گفت: برغم مشکلاتی که در سال های اخیر برای صدور مجوز گازرسانی به روستا های پیشکوه فریدونشهر از لرستان وجود داشت، با حمایت استاندار اصفهان و معاونان ایشان، استاندار لرستان و ادارات راهداری هر دو استان، به تازگی مجوز گازرسانی به هفت روستای خوشه اسلام آباد فریدونشهر صادر شد.

او با بیان اینکه گاز این روستا ها به علت شرایط منطقه باید از استان لرستان تأمین می شد، افزود: با حمایت استاندار اصفهان و اداره راهداری، متعهد شدیم که چهار هزار متر آسفالت در استان لرستان انجام دهیم و اکنون اداره راه استان مشغول زیر سازی و راه سازی چهار کیلومتر آسفالت در لرستان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ادامه داد: همزمان با آغاز عملیات اداره راهداری استان، مجوز گاز رسانی صادر شد و اکنون عملیات جوشکاری و لوله گذاری خط تغذیه 250 پوند گاز برای روستا های پیشکوه فریدونشهر در حال انجام است.

عسکری ابراز امیدواری کرد: عملیات اجرایی تا دهه فجر امسال یا در نهایت تا انتها امسال به اتمام برسد و اهالی هفت روستای خوشه اسلام آباد فریدونشهر (روستا های مزرعه سیب، مزرعه میر، راچه، اسلام آباد، صفی آباد سُکان و زرد فهره) از نعمت گاز برخوردار شوند.

او با اشاره به اینکه حدود 300- 400 خانوار در این هفت روستا ساکن است، اعلام کرد: امید است که مردم این روستا ها نیز امسال از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ابراز داشت: اگر شرایط آب و هوایی منطقه و برف و یخبندان مانع اجرا نگردد، کوشش می کنیم که زودتر عملیات اجرایی پروژه به اتمام برسد.

عسکری با اشاره به اینکه بارش ها در این منطقه از هفته گذشته آغاز شده، افزود: با وجود این اکنون همکاران ما در منطقه کار می نمایند و تا زمانیکه یخبندان نشده و مسیر ها باز است، عملیات اجرایی انجام می گردد.

او افزود: باید توجه داشت که مجوز گاز رسانی به تازگی صادر شد و تجهیز کارگاه و امکانات برای آغاز عملیات اجرایی کمی زمان بر بود، اما اکنون با قاطعیت این پروژه در حال انجام است

وبلاگ دیجی سافت اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدور مجوز گازرسانی به 7روستای خوشه اسلام آباد فریدونشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز گازرسانی به 7روستای خوشه اسلام آباد فریدونشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید