در خانه کانسیلر بسازید

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، ممکن است بخواهید کانسیلر خود را بسازید زیرا کانسیلر معمولی شما تمام شده است یا می خواهید از محصولات تجاری که منافذ پوست را مسدود می نمایند، دور شوید. برای این کار روش ها و دستورالعمل های مختلفی وجود دارد.

در خانه کانسیلر بسازید

ساختن کانسیلر خانگی شما را از هزینه های زیاد برای خرید این محصول نجات می دهد. بعلاوه خیالتان راحت است که این محصول برای پوستتان ضرری ندارد؛ زیرا از مواد شیمیایی تشکیل نشده است. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

ساختن کانسیلر خانگی

برای ساختن این کانسیلر مراحل زیر را باید رعایت کنید.

برای ساختن کانسیلر خانگی از مرطوب نماینده به عنوان پایه بهره ببرید

برای آغاز، میزان کمی مرطوب نماینده را در دست یا یک ظرف کوچک فشار دهید. در صورت امکان از مرطوب نماینده ای بهره ببرید که غیر کومدون زا باشد: روی پوست شما آکنه ایجاد نمی کند. بعضی از محصولات مرطوب نماینده روی پوست شما حالت کیکی می شوند و منافذ شما را می بندند و محیطی ایده آل برای آکنه ایجاد می نمایند.

پودری که با رنگ پوست شما مطابقت دارد را مخلوط کنید

اگر رنگ دقیق ندارید، پودر روشن تر و تیره تر اضافه کنید تا زمانی که مخلوطی غلیظ و مات به دست آورید که به عنوان کانسیلر استفاده گردد.

تقریباً قسمت های مساوی پودر و مرطوب نماینده را هدف قرار دهید

شاید لازم باشد کمی آزمون وخطا را طی کنید تا نسبت ها را درست به دست آورید. روش دیگر، در پی مرطوب نماینده رنگی باشید. ممکن است بتوانید یک محصول مرطوب نماینده متناسب با رنگ پوست خود پیدا کنید که احتیاج به رنگ کردن کانسیلر را از بین می برد.

آن را روی پوست خود بمالید

از کانسیلر خانگی به همان روشی که از یک محصول خریداری شده در فروشگاه استفاده می کنید بهره ببرید. کانسیلر را در نقطه ای که می خواهید بپوشانید، بزنید.

برای ساختن کانسیلر خانگی خلاق باشید

از مخلوط کردن انواع روغن های طبیعی، رنگ دانه ها و عوامل غلیظ نماینده نترسید. شما احتیاجی به استفاده از مرطوب نماینده های تجاری و محصولات شیمیایی مصنوعی ندارید. قبل از اینکه آنها را روی پوست خود قرار دهید، در خصوص اثرات و فعل وانفعالات مواد مختلف تحقیق کنید!

روغن های خود را انتخاب کنید

در یک داروخانه محلی، داروخانه، یا فروشگاه مواد غذایی بهداشتی برای نامزدهای خوب بگردید. افزودن ویتامین ها و مکمل ها را برای تأثیر بیشتر در نظر بگیرید.

مخلوط را غلیظ کنید

از موم زنبورعسل بهره ببرید؛ کره کاکائو؛ کره کوپاکو؛ کره شی؛ ژل آلوئه ورا. هر عامل غلیظ نماینده خواص منحصربه فرد خود را دارد؛ اما در خصوص پنهان کردن آنها تا حد زیادی قابل تعویض هستند.

رنگ های خود را مخلوط کنید

می توانید رنگ دانه خالص را از فروشگاه های لوازم آرایشی بخرید. سعی کنید رنگ دانه ای متناسب با رنگ پوست خود تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب موهای خود را با لیمو و عسل رنگ کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "در خانه کانسیلر بسازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در خانه کانسیلر بسازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید