حمایت های اقتصادی دانشگاه تهران از دانشجویان و کارمندان متأهل

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، رئیس دانشگاه تهران گفت: باید زیرساخت های لازم برای ایجاد زندگی مشترک دانشجویی فراهم گردد.

حمایت های اقتصادی دانشگاه تهران از دانشجویان و کارمندان متأهل

محمد مقیمی درباره ازدواج های دانشجویی گفت: ازدواج دانشجویی بحث مهمی است و معتقدم که اگر زیرساخت ها فراهم گردد آشنایی دانشجویان با یکدیگر در محیط دانشگاه به وجود خواهد آمد.

او اضافه کرد: مهم ترین دغدغه دانشجویان برای ایجاد زندگی مشترک در زمینه مسکن است ، مطالعات نشان می دهد که اگر مسکن را فراهم کنیم بخش عمده ای از دانشجویان ازدواج خواهند کرد.

رئیس دانشگاه تهران توضیح داد: نهاد رهبری دانشگاه تهران هر ساله در زمینه ازدواج دانشجویی برنامه هایی را اجرا می نماید. افرادی که دارای مرجعیت و صلاحیت هستند باید شناخته شده باشند لذا با مدیریت مناسب برنامه هایی را در نظر داریم تا دانشجویان با فضای ازدواج آشنا شوند.

مقیمی ادامه داد: دانشجویان قدرت تشخیص بالایی دارند و این امکان برای آنها وجود دارد تا همسر خود را در محیط دانشگاه انتخاب نمایند .

رئیس دانشگاه تهران اضافه کرد: برای ازدواج های دانشجویی فعالیت های ترویجی انجام می دهیم، برای مثل در برنامه روز زن از دانشجویان متأهل تقدیر کردیم و مبالغ قابل توجهی به آن ها هدیه دادیم و به دانشجویان و کارمندان مجرد گفتیم که اگر ازدواج نمایند مورد حمایت و تسهیلات اقتصادی دانشگاه تهران قرار خواهند گرفت.

وبلاگ دیجی سافت علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حمایت های اقتصادی دانشگاه تهران از دانشجویان و کارمندان متأهل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت های اقتصادی دانشگاه تهران از دانشجویان و کارمندان متأهل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید