جانم را می دهم تا ثابت کنم یحیی و پرسپولیس در خصوص رفتن من اشتباه کردند!

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، رضاییان که قاعده بازی کسب محبوبیت را به خوبی بلد است، از همان ابتدا کوشش کرد رابطه خوبی با طرفداران سپاهان برقرار کند.

جانم را می دهم تا ثابت کنم یحیی و پرسپولیس در خصوص رفتن من اشتباه کردند!

به گزارش وبلاگ دیجی سافت از سال 97 یا هشت و تا زمستان سال 1400، در هر پنجره تابستانی شایعات و اخباری در خصوص احتمال بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس شنیده شده و هواداران این تیم را هیجان زده می کرد. این اتفاق در نهایت حدود یک سال و نیم قبل رخ داد و پرسپولیس بعد از پنج فصل قهرمانی متوالی در لیگ برتر، برای غلبه بر استقلال آماده تحت راهنمایی فرهاد مجیدی و تکرار موفقیت خود در فصل زمستان رامین رضاییان را جذب کرد.

علی رغم شروع خوب این بازیکن و درخشش، به خصوص در امور هجومی، پرسپولیس در نهایت در تکرار عنوان قهرمانی خود ناکام ماند و در نیم فصل دوم نتایج چندان خوبی نگرفت. اما ارسال پاس گل در دربی مقابل استقلال، نقطه عطف دوران حضور این مدافع راست 32 ساله در پرسپولیس بود و البته علی رغم کارنامه خوب در بخش هجومی، در نهایت یحیی گل محمدی تمایلی به حفظ رامین رضاییان نشان نداد و دانیال اسماعیلی فر، بازیکن موردعلاقه خود را، برای این پست جذب کرد.

در روزهای گرم تابستان و در شرایطی که اخبار حاکی از بازگشت رامین رضاییان به لیگ های عربی بود، او در نهایت سپاهان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد و لباس زردرنگ به تن کرد. مطابق انتظار، هنگام انتقال یک بازیکن از استقلال و پرسپولیس به اصفهان و به خصوص از پرسپولیس، فضای خوبی برای آن نفر وجود ندارد و ابراز علاقه های مکرر رامین به رنگ قرمز نیز اوضاع را در بدو ورود برای او کمی سخت نموده بود.

اما رضاییان که قاعده بازی کسب محبوبیت را به خوبی بلد است، از همان ابتدا کوشش کرد رابطه خوبی با هواداران سپاهان برقرار کند. گلزنی در اولین بازی فصل مقابل استقلال، کار رامین رضاییان را در ادامه فصل راحت کرد و حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران، شرایط را به کلی برای او تغییر داد. انگیزه رامین برای بازگشت به تیم ملی و حضور در جام دنیای دوچندان شد و در نهایت او در بین بازیکنانی نام گرفت که در هر سه بازی جام دنیای در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

گلزنی مقابل تیم ملی ولز نام رامین رضاییان را در تاریخ فوتبال به ثبت رساند و هنگام بازگشت از جام دنیای، او رجحانن بازی های فصل خود را در ترکیب سپاهان به نمایش گذاشت. در فصل زمستان تقریبا هر هفته شاهد گلزنی یا ارسال پاس گل از سوی رامین بودیم و درخشش این بازیکن یکی از عوامل اصلی کاهش فاصله قابل توجه سپاهان با صدر جدول و قرار گرفتن در رتبه اول جدول لیگ برتر در سرانجام سال 1401 بود.

سال نو نیز با درخشش دوباره رامین رضاییان، حضور او در ترکیب تیم ملی و زدن گل رجحان مقابل کنیا شروع شد. اما شب گذشته او در یکی از حساس ترین مسابقات فصل سپاهان دوباره عملکرد بسیار خوبی داشته و در پیروزی این تیم نقش آفرینی کرد. گل اول سپاهان ابتدا با استپ فوق العاده این بازیکن، در ادامه نفوذ و بعد ارسال دقیق رامین رضاییان به مرکز محوطه شکل گرفت و این شهریار مغانلو بود که با ضربه ای دقیق توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند.

اما نکته مهم، شادی گل تند، پرهیجان و خشن رامین رضاییان بعد از ارسال این پاس گل بود. او به سمت هواداران سپاهان مشت های خود را با نهایت شدت گره کرد و نشان داد که نقش مهمی در به ثمر رسیدن این گل داشته است. حتی بخشی از جشن شادی تیمی نیز حول محور رامین رضاییان تشکیل شد تا ثابت گردد او در همین اولین فصل حضور در سپاهان تبدیل به چه بازیکن مهمی در رختکن شده است.

این شور و انگیزه وحشتناک رامین رضاییان برای قهرمانی، این مفهوم را در فکر متبادر می نماید که او بیشتر از همه در پی کسب موفقیت در فصل جاری است. او اینقدر در تیم نوش اعتماد به نفس پیدا نموده که حتی هفته قبل به نوعی به هواداران سپاهان نیز گلایه کرد و از آنها خواست مانند هواداران تراکتور استادیوم را مملو از تماشاگر نمایند.

درخواستی که البته دیروز به رجحانن شکل اجابت شد و خود رامین رضاییان نیز بعد از بازی تشکر مفصلی از هواداران سپاهان بابت این حمایت همه جانبه در نقش دنیا داشت. به نظر می رسد مسیر تیم ژوزه مورایس از دو رقیب دیگر برای قهرمانی آسان تر است و رجحان در مسابقات مستقیم، آنها را در جدول لیگ برتر دست بالا قرار داده است.

رضاییان در سال های اخیر و بر خلاف اوایل دوران حضور در میدان، تمام تمرکز خود را روی حفظ آمادگی اش قرار داده و جالب است بدانید او که عاشق بستنی است، شش سال لب به خوراکی موردعلاقه خود نزده و تمام قد در پی حفظ فیزیک فوق العاده خود است.

اگر این اتفاق رخ دهد، بی تردید نقش رامین رضاییان در قهرمانی سپاهان در این فصل پررنگ خواهد بود. بازیکنی که هر هفته فریاد می زند در 32 سالگی تمام نشده و هنوز هم می تواند برگ برنده یک سرمربی برای کسب موفقیت محسوب گردد. بازیکنی با ابعاد و رفتار خاص، که هر جور شده حق خود را در زمین می گیرد و اینقدر شرور (از جنبه مثبت) است که ثابت نموده به این راحتی مغلوب نمی گردد. پس عنوان باانگیزه ترین بازیکن فصل برای فتح عنوان قهرمانی تقدیم می گردد به رامین رضاییان.

منبع: همشهری آنلاین

به "جانم را می دهم تا ثابت کنم یحیی و پرسپولیس در خصوص رفتن من اشتباه کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانم را می دهم تا ثابت کنم یحیی و پرسپولیس در خصوص رفتن من اشتباه کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید