پرسپولیس و سپاهان خوبند اما استقلال برترین فوتبال را بازی می نماید ، قبول دارم برخی وقتها خوب نبودم

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، سعید مهری که این روزها به همراه تیمش اوج گرفته، می گوید استقلال با این روند به زودی صدرنشین لیگ خواهد شد.

پرسپولیس و سپاهان خوبند اما استقلال برترین فوتبال را بازی می نماید ، قبول دارم برخی وقتها خوب نبودم

وبلاگ دیجی سافت آنلاین - امیرحسین اعظمی

استقلال این روزها در برترین فرم ممکن واقع شده است و 3 برد پیاپی باعث شده آبی پوشان تهرانی دوباره به جمع مدعیان قهرمانی برگردند. تا چند هفته پیش استقلال حتی با تیم صدرنشین اختلاف 8 امتیازی پیدا کرد ولی این اختلاف به کمترین حد ممکن رسید تا شاگردان ریکاردو ساپینتو امیدوار به دبل قهرمانی باشند. بعد از برد آبی ها برابر نفت مسجدسلیمان دقایقی با سعید مهری، هافبک دفاعی استقلال صحبت کردیم؛ بازیکنی که البته در مقطعی از فصل مورد انتقاد رسانه ها و طرفداران استقلال هم نهاده شد، موضوعی که ماتا، مربی استقلال هم در خصوصش صحبت کرد و گفت که انتقاد از مهری و آرش رضاوند غیرمنصفانه بود. مهری درخصوص برد برابر نفت مسجدسلیمان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات وبلاگ دیجی سافت ورزشی پاسخ می دهد.

*از بازی با نفت مسجدسلیمان آغاز کنیم که منجر به یک برد مهم دیگر برای استقلال شد.

بعد از باخت به سپاهان شرایط تیم ما طوری شد که برای بازگشت به کورس قهرمانی، فقط باید 3 امتیازها را می گرفتیم. خدا را شکر که در هر 3 بازی اخیر 3 امتیاز مهم گرفتیم و در بازی با نفت مسجدسلیمان هم عملکرد خوبی داشتیم. آنها هم تیمی قابل احترام هستند ولی ما بهتر فوتبال بازی کردیم و درنهایت 3 امتیاز را گرفتیم.

*بعد از اختلاف 8 امتیازی با صدر جدول، فکر می کردی اینقدر زود خودتان را به صدر نزدیک کنید؟

ما قبل از جام جهانی که لیگ تعطیل شد، شرایط خوبی داشتیم ولی تعطیلی 2 ماهه به تیم ما ضربه زد. بعد از جام جهانی بازی به بازی شرایط بهتری پیدا کردیم و تراکتور را در جام حذفی شکست دادیم. در بازی با سپاهان هم می توانستیم بازنده نباشیم و خیلی خوب بازی کردیم. حالا از لحاظ امتیازی شرایط خوبی در جدول داریم و می خواهیم خیلی زود خودمان را به صدر جدول برسانیم و اختلاف مان را با دیگر رقیبان بیشتر کنیم. ما فقط به حضور در صدر فکر نمی کنیم، می خواهیم وقتی در صدر جدول نهاده شدیم، طوری نتیجه بگیریم که اختلاف مان با دیگر تیم ها بیشتر گردد.

*در یک مقطع نتایج خوبی نگرفتید و حتی بحث اخراج ساپینتو از استقلال هم مطرح شد. جو تیم در آن موقع چطور بود؟

توقع رسانه ها و طرفداران از استقلال بالاست چون ما یکی از بزرگ ترین تیم های آسیا هستیم. یکی از مسائلی که به شدت استقلال را اذیت کرد، مصدومیت بازیکنان ثابت و تأثیرگذار تیم بود و همین موضوع باعث شد دست ساپینتو بسته باشد. وقتی برخی مسائل در رسانه ها مطرح شد، باشگاه به خوبی از کادر فنی حمایت کرد و دیدید که در ادامه چقدر خوب نتیجه گرفتیم.

*کار کردن با ساپینتو چطور است؟ چرا او اینقدر عصبانی است؟

ساپینتو یک مربی کاربلد و حرفه ای است که سعی می نماید به بازیکنان انرژی و انگیزه بدهد. من چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتم. هر مربی خصوصیات رفتاری خودش را دارد و ساپینتو هم گاهی اوقات کنار خط عصبانی می گردد ولی اصلا اینطور نیست که بگوییم او مربی بداخلاقی است. ساپینتو همواره می خواهد تیمش در برترین شرایط قرار داشته باشد و ارتباطی صمیمی با بازیکنان دارد.

*این روزها به نظر می رسد در برترین شرایط ممکن هستی ولی در یک مقطع از عملکرد تو انتقادهایی صورت گرفت. در این مورد چه صحبتی داری؟

در استقلال و پرسپولیس انتظارات از بازیکنان در همه پست ها بالاست و هر بازیکنی هم ممکن است مورد نقد قرار بگیرد. قبول دارم که شاید در برخی از بازی ها آن چیزی نبودم که خودم و دیگران انتظار داشتند ولی من هیچ وقت دوست ندارم درجا بزنم. همواره دنبال یاد گرفتن و بهتر شدن هستم و دوست دارم کیفیت فوتبالی ام را بالا ببرم. مهم ترین موضوع این است که خواسته های کادر فنی را در زمین پیاده کنم و فکر می کنم در این چند بازی شرایط خوبی داشتم.

*ماتا مربی استقلال هم بعد از بازی از تو تعریف کرد.

ایشان به من لطف دارد. همواره کوشش می کنم برترین عملکرد را داشته باشم.

*فکر می کنی در آینده ای نزدیک به تیم ملی دعوت شوی؟

حضور در تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار است و من هم دوست دارم به پیراهن تیم ملی برسم ولی هم اکنون تمام تمرکزم روی استقلال است تا برای دومین فصل پیاپی قهرمان شویم.

*در خصوص سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی شما برای رسیدن به قهرمانی هستند چه صحبتی داری؟

هر دو تیم جزو تیم های خوب و باکیفیت فوتبال ایران هستند ولی من معتقدم برترین فوتبال لیگ را استقلال بازی می نماید. می دانیم کار سختی در ادامه بازی ها داریم ولی می توانیم این قهرمانی را تکرار کنیم.

*برخی معتقدند کیفیت بازی های لیگ در این فصل افت نموده است. نظر تو چیست؟

هر فصل شرایط خاص خودش را دارد. سال جاری واقعا تیم ها نزدیک به هم هستند و همین موضوع باعث شده تا همه بازی ها در نوع خودش سخت و حساس باشد. شاید برخی تصور نمایند کیفیت فنی لیگ خوب نیست، ولی من چنین نظری ندارم. نتیجه گرفتن برای همه تیم ها سخت شده و همین موضوع شاید این ذهنیت را به برخی بدهد که لیگ ایران بی کیفیت است ولی من چنین نظری ندارم. سپاهان و پرسپولیس هر دو جزو تیم های خوب و باکیفیت فوتبال ایران هستند ولی من معتقدم برترین فوتبال لیگ را استقلال بازی می نماید. شاید برخی تصور نمایند کیفیت فنی لیگ خوب نیست، ولی من چنین نظری ندارم. نتیجه گرفتن برای همه تیم ها سخت شده.

*خط حمله استقلال را چطور می بینی؟

ما در خط حمله بازیکنان خوبی داریم و از درخشش مهاجمان هم خرسند هستیم. در همه پست ها نفرات خوبی داریم و کوشش می کنیم تا برترین عملکرد را داشته باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسپولیس و سپاهان خوبند اما استقلال برترین فوتبال را بازی می نماید ، قبول دارم برخی وقتها خوب نبودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس و سپاهان خوبند اما استقلال برترین فوتبال را بازی می نماید ، قبول دارم برخی وقتها خوب نبودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید