ترس کارکنان کاخ سفید از روزهای پایانی ترامپ

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، رویترز نوشت: دونالد ترامپ به شکل فزاینده ای از روش های مشکوک برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا استفاده کرده است.

ترس کارکنان کاخ سفید از روزهای پایانی ترامپ

به گزارش وبلاگ دیجی سافت به نقل از سی ان ان ؛ به گفته چندین مقام ارشد و افراد نزدیک به رئیس جمهور، او مقاومت جدیدی در سطوح مختلف برای ترک کاخ سفید از خود نشان می دهد.

یک مقام روز دوشنبه گفت: هیچ کس مطمئن نیست که این موضوع {مقاومت ترامپ} به کجا می انجامد. او هنوز یک ماه دیگر رئیس جمهور است.

وکیل سیدنی پاول که یک وکیل است ، مایکل فلین مشاور سابق امنیت ملی و چندین و چند چهره مطرح سیاسی دیگر در روزهای اخیر تماس های تلفنی متعددی با ترامپ داشته و به او مشاوره های مختلفی داده اند.

این علاوه بر وکیل شخصی ترامپ یعنی رودی جولیانی نیز هفته ها است که مشغول تغذیه تئوری های توطئه رئیس جمهور است و به همراه پاول ، روز دوشنبه دوباره در کاخ سفید دیده شد.

در این فرایند ، ترامپ بیشتر از کسانی که در داخل دولت کار می کنند اجتناب می کند و این باعث افزایش ترس از چگونگی رفتارها و عملکردهای احتمالی وی در چهار هفته ای که در کاخ سفید مانده، شده است.

بر اساس این گزارش رویترز، ترامپ احتمالا در روز خروج از کاخ سفید مقاومت خواهد کرد.

همچنین رویترز گزارش داد که ترامپ فعالیت های روزمره در دولت خود را کنار گذاشته است و به عنوان مثال هفته گذشته در جلسه هیات وزیران بیشتر وقت خود را با مطرح کردن شکایت در رابطه با تقلب در انتخابات گذرانده است.

در واقع ، ترامپ روزهای خود را صرفاً بر روی نتایج انتخابات گذرانده است.

منابع نزدیک به رئیس جمهور نگرانی ویژه مشاوران وی را توصیف می کند که ممکن است ترامپ را متقاعد به امضا کردن چند حکم اخراج در روزهای آینده کند.

منبع: جام جم آنلاین

به "ترس کارکنان کاخ سفید از روزهای پایانی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترس کارکنان کاخ سفید از روزهای پایانی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید