بازگشت شهریار مغانلو به پرسپولیس؟

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، خبرنگاران: پرسپولیس و شرایط مغانلو بعد از جدایی از یکدیگر به مشکل برخورده اند. پرسپولیس راه بردن رقبا را فراموش نموده و شهریار مغانلو گلزنی را. پرسپولیس سه هفته است که نمی برد و شهریار مغانلو 5 هفته است که گلی نمی زند. حالا آیا این سرنوشت مشترک قرار است این دو را به یکدیگر پیوند دهد؟

بازگشت شهریار مغانلو به پرسپولیس؟

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، در یکی دو روز گذشته شایعه عجیبی منبی بر بازگشت شهریار مغانلو، مهاجم این فصل سپاهان، به پرسپولیس مطرح شده است. مغانلو فصل گذشته را در همین تیم پرسپولیس بازی می کرد و در ابتدای فصل تازه بعد از توافق باشگاه سپاهان با سانتاکلارا پرتغال، باشگاهی که مغانلو با آن قرارداد داشت و به صورت قرضی در پرسپولیس بازی می کرد، راهی اصفهان شد.

خروج شهریار مغانلو از پرسپولیس با ناراحتی یحیی گل محمدی سرمربی این تیم همراه شد چراکه می دانست سبک بازی شهریار به درد پرسپولیس و تاکتیک این تیم می خورد. با این حال، اما سپاهانی ها به هر طریقی پیروز شدند این بازیکن را از چنگ پرسپولیس در بیاورند. شهریار در حالی که در آستانه ملی پوش شدن قرار گرفته بود تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت تا پیراهن زردرنگ سپاهان را به تن کند.

بعد از آن جدایی، اما شرایط برای این مهاجم پرسروصدای جابجایی خوب پیش نرفته و او راه گلزنی را فراموش نموده است. به طوری که شایعه شده به سپاهانی ها درخواست جدایی در نیم فصل و بازگشت به پرسپولیس را داده است! البته همانطور که عنوان شد شایعه شده و تعیین نیست چقدر حقیقت داشته باشد. فعلا و با درنظر گرفتن شرایط موجود بعید است این اتفاق بیفتد. یکی از اهدافی که سپاهان شهریار مغانلو را خرید، ضعیف کردن پرسپولیس بود، پس دلیلی ندارد این باشگاه حتی با افت شهریار مغانلو بخواهد این بازیکن را به رقیب، آنهم در نیم فصل بدهد.

مورد دیگر هم طرفداران پرسپولیس هستند که دل چندان خوشی از این بازیکن بعد از جدایی از پرسپولیس ندارند به ویژه اینکه شهریار مغانلو عکس هایش در اینستاگرام با پیراهن پرسپولیس را پاک کرد. البته که تجربه ثابت نموده این دلخوری همانطور که پیش تر درباره مهدی ترابی از بین رفت درباره مغانلو و هر بازیکن دیگری هم قابل حل شدن است.

منبع: فرارو

به "بازگشت شهریار مغانلو به پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت شهریار مغانلو به پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید