شکار بزرگ پرسپولیس تا 48 ساعت آینده در تهران!

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، اسامی مختلفی از جمله یورگن لوکادیا، آلیسون سافیرای و ... برای خط آتش پرسپولیس مطرح شده، اما باشگاه تأیید نکرده است. جالب آن که وقتی به تازگی یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس راهی ترکیه شده بود تا مذاکرات مستقیمی با مهاجم مدنظر سرخ پوشان انجام دهد و در روز های پایانی هفته قبل به تهران برگشت، هیچ اسمی از او و گزینه باشگاه به میان نیامد.

شکار بزرگ پرسپولیس تا 48 ساعت آینده در تهران!

شاید بتوان گفت رضا درویش هفته بسیار سختی را پشت سرگذاشت. در روز های گذشته اخباری در مورد توافق پرسپولیس با لوکادیا مهاجم هلندی منتشر شده بود، اما آخرین مذاکره سرخ ها با این بازیکن نتیجه ای در بر نداشت تا طرفداران پرسپولیس حسابی نگران آغاز لیگ بدون مهاجم خارجی باشند.

طرفداران پرشمار پرسپولیس علیه رضا درویش موضع گرفتند تا باشگاه پرسپولیس طی بیانیه ای رسمی اعلام کند همچنان پیگیر خرید مهاجم خارجی است و در این خصوص به توافقاتی هم با یک گزینه رسیده است.

در همین ارتباط یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت گفت: متأسفانه رضا درویش در این هفته ها مورد هجمه بسیاری نهاده شد که منصفانه هم نبود. او خودش استاد جابجایی است و از ابتدای جابجایی تابستانی برترین ستاره های ایرانی را بر اساس درخواست یحیی گل محمدی خرید، اما مهاجم خارجی مناسب نتوانست پیدا کند. بعضی رسانه ها یا طرفداران علیه مدیرعامل پرسپولیس موضع گرفته و سپاهان اصفهان و استقلال را مثال زدند که توانسته اند مهاجم خارجی بخرند. این درحالی است که نقش اصلی در این خرید ها را مورایس و ساپینتو سرمربیان پرتغالی تیم های سپاهان اصفهان و استقلال داشته اند. این دو مربی پرتغالی بازیکنان مورد نظرشان را به باشگاه معرفی نموده، اما برای تسهیل در فرایند خرید خودشان دست به کار شده اند. همین یاری سرمربیان سپاهان و استقلال برای جذب بازیکنان مورد نظر خود کار را برای خرید بازیکنان راحت تر نموده است درحالی که یحیی گل محمدی از روی فیلم بازیکن انتخاب نموده و مذاکره با چنین بازیکنانی بسیار سخت تر است. با این وجود رضا درویش با یک شکار بزرگ به توافق رسیده است. مهاجمی که تا 48 ساعت آینده به تهران آمده، فوق ستاره لیگ برتر و آقای گل ایران خواهد شد. منتظر باشید!

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "شکار بزرگ پرسپولیس تا 48 ساعت آینده در تهران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکار بزرگ پرسپولیس تا 48 ساعت آینده در تهران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید