انتقاد روزنامه هوادار دولت از رفتار نمایشی برخی دولتمردان با مردم

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، یک روزنامه اصلاح طلب حامی دولت، با انتقاد از برخی طلبکاری های دولتمردان نوشت: هیچ راهی جز پذیرش مسئولیت کار هایی که انجام داده اید، وجود ندارد.

انتقاد روزنامه هوادار دولت از رفتار نمایشی برخی دولتمردان با مردم

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ دیجی سافت، آفتاب یزد در گزارشی با نام اما و اگر های طلبکارانه می نویسد: در دو سوره سجده و مومنون به صراحت گفته شده؛ برخی که مدعی هستند اگر چنین شده بود، چنان می کردند، قطعا دروغ می گویند... روحانی می گوید: اگر دو ویروس ترامپ و کرونا نبود، امروز رشد اقتصادی بدون نفت کشور 4/1 درصد و رشد اقتصادی با نفت 3/8 درصد بود، تورم امروز 11/5 درصد، نرخ دلار زیر پنج هزار تومان، رشد سرمایه گذاری 4/7 درصد بود و حجم تولید ناخالص کشور 22 درصد بیشتر از آن چیزی می بود که امروز شاهد آن هستیم.

بیژن نامدار زنگنه می گوید: اگر به عقب بازگردیم وزیر نمی شوم. من برای تحقق آرزوی بزرگی وزیر شدم تا تولید نفت و گاز کشور را بالا ببرم و درآمد آن به نام اهرم، صرف سرمایه گذاری و توسعه کشور شود، اما عده ای در داخل و دشمنان در خارج اجازه ندادند تا تولید نفت ایران در 43 سال گذشته حتی به چهار میلیون بشکه در روز برسد.

امروز اگر از علی دایی، علی کریمی، علی پروین، مهدی مهدوی کیا، احمدرضا عابدزاده و خداداد عزیزی بپرسیم اگر به گذشته بازگردید چه تصمیمی را عملی نمی کنید قطعا خواهند گفت: اگر به گذشته بازگردیم فوتبالیست نخواهیم شد. دلیل این نگفتن هم روشن است، آنچه پیموده اند را پذیرفته اند و سرافکندگی در آن نمی بینند، چون هم لذت فردی بردند هم ملتی را شاد کرده اند. به راستی اگر علی دایی فوتبالیست نمی شد الان چکاره بود؟ در کجای تاریخ این سرزمین و جهان فوتبال قرار داشت؟ شاید ورزشی ها بگویند اگر به گذشته بازگردیم مثلا به این تیم یا آن تیم نخواهیم رفت. اما هرگز نخواهند گفت اگر به گذشته بازگردیم، فوتبالیست نخواهیم شد!

روحانی 8 سال رئیس جمهور بوده است. زنگنه بار ها برای وزیر نشدن فرصت داشت، اما این شدن ها و نشدن ها قطعا بر آنچه به انجام رسیده تاثیری نداشته است، چون وقتی به گذشته بازگردیم، هم روحانی دوران بدون ترامپ و کرونا در اختیار داشته، هم زنگنه فرصتی برای فاصله گرفتن از میز وزارت، اما حالا که اسب از نفس افتاده را می خواهند لگام بزنند تازه یادشان آمده، شرایط موجود، نتیجه تصمیمات دیروز و امروز آن ها است پس به جای آن که بگویند اگر به گذشته بازگردیم سعی می کنیم وزیر داناتری باشیم به آسانی می گویند اگر به گذشته بازگردیم اساسا وزیر نمی شویم در حالی که اگر همین امروز رئیسی از آن ها دعوت به همکاری کند با سینه ای ستبر خواهند پذیرفت!

این، اما و اگر های دولتمردان حقیقت ندارد، طلبکارانه و برای فرار از زیر بار مسئولیت است اصلا شو و نمایش است و اگر نه چه کسی روحانی را می تواند مجاب کند که حتی اگر ترامپ و کرونا هم نیامده بودند دلار در همان جهتی حرکت می کرد که امروز ایستاده، چون اساسا حسن روحانی با یک هدف قدم به پاستور گذاشت و همان یک هدف هم در میانه راه گم شد!

بیاییم با زنگنه در بزنگاه هایی که می توانسته وزیر نشود و شده، مباحثه کنیم تا باور کنید حرفی برای گفتن ندارد منتها این روز ها از نتیجه این همه سال بر مسند وزارت بودن خویش ناراضی است و، چون نمی خواهد مسئولیت اعمال و رفتارش را بپذیرد این گونه جواب می دهد.

این روز ها داریم به، اما و اگر های طلبکارانه نگاه می کنیم و زندگی درهم فروتنیده مردم و فقط می گوییم، این، اما و اگر های طلبکارانه هم دلیلی است بر بی لیاقتی و کژسلیقگی شما که اگر به گذشته بازگردید نه تنها در همین جهت قرار خواهید گرفت که چه بسا تندتر و رهوارتر خواهید تازاند، پس دست بردارید از این همه بی صداقتی!

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انتقاد روزنامه هوادار دولت از رفتار نمایشی برخی دولتمردان با مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد روزنامه هوادار دولت از رفتار نمایشی برخی دولتمردان با مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید