والیبال

سومین برد شهرداری ورامین با شکست آذرباتری رقم خورد

به گزارش خبرنگاران، هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال در حال برگزاری است و تیم شهرداری ورامین با شکست آذرباتری نخستین برد هفته را به دست آورد. شاگردان ساسان خداپرست در شهرداری ورامین با نتیجه 3 بر یک در خانه حریف به پیروزی رسیدند. این چهارمین شکست...

12 آذر 1400

جنجال زمین فوتسال در مسابقات انتخابی جام جهانی قاره آسیا

به گزارش خبرنگاران، مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا از روز 30 اردیبهشت تا 4 خرداد به میزبانی سالن خورفکان امارات برگزار می گردد.

17 مرداد 1400

ناظران در کار داوری دخالت می نمایند، اعتراض هایم به نقض قوانین است

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال در حالی روز آدینه به سرانجام رسید که بی اخلاقی ها به اوج خود رسید و شاهد خشونت از سوی کادر فنی و بازیکنان تیم شهرداری ارومیه بودیم. پیش از شروع دور برگشت مسابقات، نبود ویدئو چک دغدغه اصلی...

18 اسفند 1399

ستاره تیم ملی والیبال ایران راهی لیگ ترکیه شد

تهران (پانا) - ستاره ارزشمند تیم ملی والیبال ایران به تیم بورسا اسپور پیوست تا در نیم فصل دوم سوپرلیگ ترکیه به میدان برود.

29 دی 1399

شکست شاگردان عطایی مقابل شهرداری ارومیه

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه تیم والیبال شهرداری ارومیه با نتیجه 3 بر صفر از سد هراز آمل گذشت.

5 دی 1399

15 تیر ماه آخرین فرصت تسویه حساب باشگاه های والیبال

15 تیر ماه آخرین فرصت برای باشگاه های شرکت کننده در رقابت های والیبال برای ارسال برگه تسویه حساب مالی با ورزشکاران، کادرفنی و فدراسیون والیبال است.

28 مرداد 1399

خداحافظی تیم اولشتین لهستان با موسوی، به زبان فارسی

باشگاه ایندیکپول اولشتین لهستان، پس از انتها همکاری خود با سیدمحمد موسوی، به زبان فارسی با ستاره خود خداحافظی کرد.

13 مرداد 1399