اخبار مجلس

موانع و مسائل فراوریکنندگان کاغذ رفع می گردد، بازگشت صنایع کاغذ پارس به مدار فراوری

ابوالفضل روغنی گلپایگانی، رئیس سندیکای فراوریکنندگان کاغذ و مقوا در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری نشست روز گذشته یکشنبه(17 اردیبهشت) کارگروه کاغذ به ریاست معاون اول رئیس جمهور گفت: در این نشست نمایندگان و مدیران چهار شرکت فراوریکننده...

18 اردیبهشت 1402

قلعه طرق رود در غبار فراموشی و بی مهری گم شده است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر گشته، قلعه طرق رود در غبار فراموشی و بی مهری گم شده است.

7 اردیبهشت 1402

اعلام مقصد نخستین سفر استانی رئیس جمهور در سال 1402

فارس نوشت: معاون اجرایی رئیس جمهور گفت که نخستین سفر استانی رئیس جمهور در سال نو به استان خوزستان و پس از ماه رمضان خواهد بود و علت این انتخاب هم پروژه های مهم در دستورکار در این استان است.

7 فروردین 1402

تأکید بر رعایت حق آبه تالاب های چهارمحال و بختیاری

در دهمین کارگروه استانی مدیریت جامع تالاب های چهارمحال و بختیاری بر رعایت حق آبه تالاب های استان تأکید شد و ساماندهی گردشگری در حاشیۀ تالاب های چغاخور و گندمان در دستور کار نهاده شد.

24 مهر 1401

جذب 20 نیروی تازه در آتش نشانی چهارمحال و بختیاری در آینده ای نزدیک

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شهرکرد گفت: پیگیری های لازم برای جذب نیرو در این دستگاه اجرا شده است و در آینده ای نزدیک مجوز جذب 20 نیروی تازه از سازمان شهرداری ها دریافت خواهد شد.

9 مهر 1401

بازنگری در شیوه آموزش ضمن خدمت جز اولویتهای میراث فرهنگی در تامین منابع انسانی است

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، بازنگری در شیوه آموزش ضمن خدمت جز اولویتهای میراث فرهنگی در تامین منابع انسانی است.

5 شهریور 1401

عضو هیات رئیسه مجلس: برخی بانک ها هر روز شیره جان مردم را می مکند

علیرضا سلیمی گفت: مردم دائما بدهکار بانک ها هستند و بخش تولیدی کشور باید شبانه روز برای پرداخت بدهی های خود به بانک ها تلاش کند.

30 مرداد 1401

خودروی قسطی برای جانبازان در بودجه 1401

موضوع تأمین خودرو برای ایثارگران سال هاست یکی از مطالبات جدی جامعه ایثارگری بوده است، اما اتفاق جدی در این حوزه رخ نداد.

8 مرداد 1401

رئیسی: پروژه های نیمه تمام در کشور باعث رنجش مردم است ، مصوبات استانی اعلام خواهد شد

رئیس جمهور گفت:هدف از سفر های استانی خدمت رسانی به مردم و به نتیجه رساندن پروژه های نیمه تمام است

24 تیر 1401

هیات پارلمانی کرواسی به تهران سفر می نماید

رئیس و اعضای گروه دوستی پارلمانی کرواسی با ایران، در آینده نزدیک و به مناسبت سی امین سالگرد شروع روابط دیپلماتیک دو کشور، به تهران سفر می نمایند.

7 تیر 1401

پاسخ مخابرات درباره ابهامات افزایش تعرفه های اینترنت

تهران (پانا) - شرکت مخابرات ایران گفت تعرفه های اینترنت این شرکت براساس تعرفه های ابلاغی سازمان تنظیم مقررات در سال 1396 است و هیچ گونه افزایشی در سال های اخیر صورت نگرفته است.

25 خرداد 1401

سالانه 250 هزار شناسنامه مکانیزه در سیستان وبلوچستان صادر می گردد

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: سالانه 250 هزار شناسنامه مکانیزه در سیستان و بلوچستان صادر می گردد و در حال حاضر 77 درصد جمعیت استان شناسنامه مکانیزه دارند.

20 فروردین 1401

آنالیز مطالبات قانونی فرهنگیان و راه چاره های اجرایی آن

خبرگزاری خبرنگاران- در جلسه ای که با حضور رئیس، مسوولان و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور و نمایندگان تشکل های فرهنگیان تشکیل شد، مطالبات قانونی فرهنگیان و راه حل های اجرایی آن آنالیز شد.

8 مرداد 1400

شکایت باشگاه پرسپولیس از خطیبی

باشگاه پرسپولیس در پی اظهارات رسول خطیبی یعد از ملاقات سوپرجام، شکایت از سرمربی تیم فوتبال تراکتور را در دستور کار قرار داد.

7 مرداد 1400

قیمت شیرخام 6400 تومان تصویب و ابلاغ شد

شورای قیمت گذاری محصولات استراتژیک قیمت هر کیلوگرم شیرخام را 6400 تومان تصویب کرد و براساس مصوبه این شورا صادرات شیرخشک، کره، روغن حیوانی، فراورده های لبنی و دام زنده آزاد است.

30 تیر 1400

قالیباف: پاسخ به حمله تروریستی نطنز لازم است

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان ماه فرصت های بندگی و ماه نزدیک شدن دل ها به یکدیگر است. ماه رمضان همان گونه که می تواند فرصت درخشانی برای...

22 اردیبهشت 1400

25 استان در شرایط هشدار قرار دارند

درحالی تعطیلات نوروز 1400 به سرانجام می رسد که شرایط همه گیری کرونا دوباره در شرایط بحرانی قرار گرفته و شهرستان های کشور به دلیل بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی هموطنان یکی بعد از دیگری تغییر شرایط داده و نارنجی و قرمز می شوند.

28 فروردین 1400

جریمه یک میلیون تومانی برای ورود به این استان شمالی

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد که سفر به شهرهای دارای شرایط قرمز و نارنجی ممنوع است.

28 بهمن 1399

معجزه سیاسی در جورجیای آمریکا

وارناک 51 ساله اولین سناتور سیاهپوست ایالت جورجیا و دومین سناتور سیاهپوست ایالت های جنوبی (کنفدراسیون حامی برده داری در جنگ های داخلی) است.

27 بهمن 1399

ترامپ بودجه نظامی آمریکا را وتو کرد

خبرنگاران : رئیس جمهور آمریکا قانون اختیارات دفاع ملی (بودجه نظامی) این کشور برای سال 2021 که به تازگی در مجلس سنای آمریکا به تصویب رسیده بود را وتو کرد.

9 بهمن 1399
تعداد: (28)