کسری بودجه بیش از 600 میلیارد تومانی دانشگاه فرهنگیان برای تامین غذای دانشجویان

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: ما در دانشگاه فرهنگیان احتیاج های خود را سطح بندی نموده ایم تا بتوانیم با شرایط بهتری مسائل را رفع کنیم.

کسری بودجه بیش از 600 میلیارد تومانی دانشگاه فرهنگیان برای تامین غذای دانشجویان

رضا مرادصحرایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان درباره کیفیت پایین غذای این دانشگاه گفت: متاسفانه در گذشته کیفیت غذا ها چندان مناسب نبوده است؛ البته مسمومیتی که در یکی از مراکز ما پیش آمد در روز های بعد از آن در دانشگاه های دیگری نیز رخ داد. مسمومیت تنها مخصوص دانشگاه فرهنگیان نبوده است؛ اما در این موضوع مسمومیت برای یک نفر هم زیاد است.

او گفت:کیفیت غذا ها باید افزایش پیدا کند. ما عنوان نموده ایم باید در دانشگاه فرهنگیان 2 نوع غذا آن هم با کیفیت بالا تهیه گردد و در این موضوع نیز اهتمام داریم. دانشگاه فرهنگیان با 600 تا 700 میلیارد تومان کسری بودجه بر ای تامین غذای دانشجویان روبرو است و باید این مبلغ را تامین کنیم.

صحرایی گفت: دانشگاه فرهنگیان اکنون تنها 1000 دانشجو در مقطع ارشد دارد. آن هم تنها برای دانشگاه فرهنگیان است، اما اشتیاق زیادی برای حضور در این مقطع وجود دارد.

او گفت: یک مسئله آن است که از مقطع ارشد معلم بگیریم که در دست آنالیز میان کارشناسان است. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم در هر کدی که بخواهیم نیرو بگیریم، صد ها نفر شرکت خواهند کرد و در این موضوع اطمینان داریم استقبال بالایی وجود خواهد داشت.

صحرایی درباره کمبود امکانات دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان و مدیران سابق آن نیز حتما برای کمبود امکانات و مسائل برنامه هایی داشته اند. همان گونه که ما نیز در این دوره کوشش خود را برای حل کردن مسائل انجام خواهیم داد.

او گفت: ما در دانشگاه فرهنگیان احتیاج های خود را سطح بندی نموده ایم و اکنون از رفع احتیاج های پایه آغاز خواهیم کرد.

صحرایی اضافه کرد: احتیاج پایه یعنی رفع مسائل خوابگاه ها و افزایش کیفیت غذا ها و بعد از آن در پی افزایش تجهیزات هستیم. به ترتیب به همین شکل احتیاج های واجب دانشگاه را فراهم و رفع می کنیم.

او ادامه داد: یکی از اهداف مهم ما آن است که از ظرفیت، تجهیزات آزمایشگاهی و سایر امکانات دانشگاه های دیگر نیز برای رفع احتیاج دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به برترین نحو استفاده کنیم و احتیاج های خود را رفع کنیم.

وبلاگ دیجی سافت علمی پزشکی آموزش و پرورش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کسری بودجه بیش از 600 میلیارد تومانی دانشگاه فرهنگیان برای تامین غذای دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسری بودجه بیش از 600 میلیارد تومانی دانشگاه فرهنگیان برای تامین غذای دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید