پروژه ساماندهی صفه جنوبی مقبره الشعرا در حال تکمیل است

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، پروژه ساماندهی صفه جنوبی مقبره الشعرا در حال تکمیل است.

پروژه ساماندهی صفه جنوبی مقبره الشعرا در حال تکمیل است

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در بازدید از پروژه صفه ضلع جنوبی مقبره الشعرا اظهار کرد: صفه جنوبی مقبره الشعرا با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال مطابق تابلوی روزشمار نهم اردیبهشت 1402 همزمان با روز ملی شوراها به بهره برداری می رسد.

وی اعلام کرد: این پروژه شامل دو هزار و 500 متر مربع مساحت است که در نهایت به پروژه صفه شمالی مقبره الشعرا با هشت هزار و 500 متر مربع مساحت ملحق خواهد شد. ساماندهی ضلع شمالی مقبره الشعرا نیز در 8 شهریور امسال به بهره برداری رسیده بود.

هوشیار در این بازدید ضمن آنالیز تمام مراحل اجرایی پروژه، توصیه های لازم در راستای تسریع آن جهت تحویل به موقع طبق زمانبندی انجام شده را ارائه کرد.

مقبره الشعرا نماد فرهنگ و هنر آذربایجان است؛ مجموعه ای که هویت تاریخی شهر را به یدک می کشد و همیشه فرش قرمزش زیر پای گردشگران ایرانی و خارجی گسترده است؛ مکانی که 400 شاعر و ادیب ایرانی از جمله استاد محمدحسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار، اسدی طوسی، قطران تبریزی، خاقانی شروانی و همام تبریزی در آن آرام گرفته اند.

بیشتر بخوانیدمعماری مقبره الشعرای تبریز؛ نقطه اتصال فرهنگ و تاریخ ایران زمینمنبع: همگردی

به "پروژه ساماندهی صفه جنوبی مقبره الشعرا در حال تکمیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه ساماندهی صفه جنوبی مقبره الشعرا در حال تکمیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید