وزیر بهداشت: عامل مسمومیت دانش آموزان قمی میکروبی نیست

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، وزیر بهداشت درباره دلیل مسمومیت دانش آموزان قمی گفت: جمع بندی این است که مسمومیت بسیار خفیف است و عارضه ای از آغاز مسمومیت تا امروز ایجاد نشده است و نگرانی دراین باره وجود ندارد؛ جمع بندی ما این است که عامل مسمومیت، عامل میکروبی نیست.

وزیر بهداشت: عامل مسمومیت دانش آموزان قمی میکروبی نیست

به گزارش تسنیم، دکتر بهرام عین اللهی امروز در بیمارستان شهید بهشتی قم درباره مسمومیت سریالی دانش آموزان قمی اظهار کرد: امروز در قم در بیمارستان شهید بهشتی حضور داریم و با تعدادی از افرادی که به علت مسمومیت از مدارس به این بیمارستان منتقل شده بودند ملاقات و با پزشکان صحبت و مذاکراتی داشتیم.

وی اضافه نمود: جمع بندی این است که مسمومیت بسیار خفیف است و عارضه ای از آغاز مسمومیت تا امروز ایجاد نشده است و نگرانی در این جهت وجود ندارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه دا د: اساتید دانشگاه علوم پزشکی قم نهایت کوشش و درمان ها را انجام داده اند و چند تیم از تهران به قم اعزام شده اند و جمع بندی ما این است که عامل مسمومیت، عامل میکروبی نیست.

وی گفت: هیچ میکروب و ویروسی در این زمینه شناخته نشده است و امروز یک کمیته ویژه از اساتید برجسته دانشگاه های علوم پزشکی را با مسئولیت معاونت درمان مأمور کردیم تا آنالیز های ویژه انجام دهند و نتیجه آن را به مردم خواهیم گفت.

منبع: فرارو

به "وزیر بهداشت: عامل مسمومیت دانش آموزان قمی میکروبی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت: عامل مسمومیت دانش آموزان قمی میکروبی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید