هر مشترک اهوازی 15 برابر مشترکان عادی برق مصرف می نماید

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: هر مشترک در اهواز بیش از 15 برابر یک مشترک عادی در سراسر کشور برق مصرف می نماید؛ البته این شرایط به دلیل شرایط خاص آب و هوایی اهواز است اما با این حال، مردم باید در مصرف برق به توصیه های کارشناسان حوزه برق توجه ویژه داشته باشند.

هر مشترک اهوازی 15 برابر مشترکان عادی برق مصرف می نماید

حسن کریمی در گفت وگو با وبلاگ دیجی سافت، در مورد شرایط مصرف برق در اهواز اظهار کرد: گرمای هوا در اهواز باعث بالا رفتن میزان مصرف برق توسط مشترکان می گردد و از این رو باید رعایت الگوی مصرف برق به طور جدی در دستور کار شهروندان اهوازی قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط سخت آب و هوایی خوزستان و کشور و اهمیت استفاده برق برای شهروندان به عنوان یک احتیاج اساسی، همه باید الگوی مصرف را به خوبی رعایت نمایند تا هیچکدام از شهروندان در مناطق مختلف دچار خاموشی و بی برقی نشوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز توضیح داد: هر مشترک در اهواز بیش از 15 برابر یک مشترک عادی در سراسر کشور برق مصرف می نماید؛ البته این شرایط به دلیل شرایط خاص آب و هوایی اهواز است اما با این حال، مردم باید در مصرف برق به توصیه های کارشناسان حوزه برق توجه ویژه داشته باشند.

کریمی گفت: دولت نهایت تخفیف را در بحث استفاده از برق برای مناطق گرم مانند اهواز لحاظ نموده است تا هزینه های مردم در این زمینه کاهش پیدا کند و انتظار داریم مردم نیز به این مساله توجه نمایند و با صنعت برق نهایت همکاری را داشته باشند.

وی اضافه کرد: شهروندان اهوازی بهترین کاری که می توانند در مورد همکاری با صنعت برق داشته باشند آن است که نسبت به خاموش کردن لوازم پرمصرف برقی به ویژه در ساعت های اوج مصرف که در اهواز از ساعت 13 تا 17 و از غروب آفتاب تا ساعت 23 است، اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هر مشترک اهوازی 15 برابر مشترکان عادی برق مصرف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر مشترک اهوازی 15 برابر مشترکان عادی برق مصرف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید