موانع و مسائل فراوریکنندگان کاغذ رفع می گردد، بازگشت صنایع کاغذ پارس به مدار فراوری

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، ابوالفضل روغنی گلپایگانی، رئیس سندیکای فراوریکنندگان کاغذ و مقوا در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری نشست روز گذشته یکشنبه(17 اردیبهشت) کارگروه کاغذ به ریاست معاون اول رئیس جمهور گفت: در این نشست نمایندگان و مدیران چهار شرکت فراوریکننده کاغذ شامل کاغذ پارس، دیبای شوشتر، چوب و کاغذ مازندران و کارخانه زاگرس حضور داشتند و به طرح دغدغه ها و مسائل خود در حوزه فراوری پرداختند.

موانع و مسائل فراوریکنندگان کاغذ رفع می گردد، بازگشت صنایع کاغذ پارس به مدار فراوری

وی اضافه کرد: آنالیز موانع و مسائل این کارخانه ها در حوزه های مختلف بیان و قرار شد، امسال شرکت چوب و کاغذ مازندران حدود 50 تُن کاغذ فراوری کند و در این مسیر بانک ملی مسائلی مثل تأمین نقدینگی را مرتفع کند.

روغنی با اشاره به پیش بینی تمیهدات ویژه برای کارخانه زاگرس، شرح داد: با توجه به اینکه این کارخانه هنوز به مرحله فراوری وارد نشده است، قرار شد بانک های تجارت و صنعت و معدن مسائل آن را حل نمایند.

وی یادآور شد: از دیگر مصوبات جلسه این بود که کارخانه کاغذسازی پارس و دیبای شوشتر نیز، مشترک 20 تا 25 هزار تُن در طول سال فراوری داشته باشند و مصرف نماینده کاغذهای آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

مدیرعامل کارخانه کاغذسازی پارس بعلاوه به زمان آماده سازی کاغذ در این مجموعه اشاره نمود و گفت: قول فراوری داده ایم؛ اگر مسائل و مسائل تا یکی دو ماه آینده رفع گردد، می توانیم در کارخانه پارس و دیبای شوشتر به مدار فراوری در حوزه کاغذ تحریر برگردیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "موانع و مسائل فراوریکنندگان کاغذ رفع می گردد، بازگشت صنایع کاغذ پارس به مدار فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موانع و مسائل فراوریکنندگان کاغذ رفع می گردد، بازگشت صنایع کاغذ پارس به مدار فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید