هر فرد در طرح ساماندهی صنعت خودرو چگونه می تواند اقدام به واردات خودرو کند؟

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، طرح ساماندهی صنعت خودرو اصلاح شد. سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از اصلاح ایراد های وارده شورای نگهبان به طرح ساماندهی صنعت خودرو اطلاع داد.

هر فرد در طرح ساماندهی صنعت خودرو چگونه می تواند اقدام به واردات خودرو کند؟

وبلاگ دیجی سافت - آقای روح اله عباس پور در تشریح نشست روز گذشته (سه شنبه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: دستور کار نخست این کمیسیون، آنالیز طرح ساماندهی صنعت خودرو اعاده شده از شورای نگهبان بود. ماده 4 این طرح درباره واردات خودرو است. از آنجا که به زعم شورای نگهبان این ماده با اقتصاد مقاومتی و قانون اساسی مغایر است، کمیسیون صنایع و معادن ایراد وارده را اصلاح کرد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به منظور اصلاح این طرح مقرر شد هر فرد حقیقی و حقوقی مشروط بر صادرات خودرو ها و قطعات داخلی، بتواند خودرو های بنزینی، هیبریدی و گازی و قطعات خودرو را وارد کند به این معنا که به ازای واردات خودرو ارز از کشور خارج نشود.

وی آنالیز طرح یکپارچه سازی داده ها و اطلاعات ملی را دیگر دستور کار کمیسیون صنایع و معادن برشمرد. او ادامه داد: آنالیز این طرح در نشست کمیسیون به اتمام رسید. براساس آن متولی داده های کشور معین شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم توضیح داد: کمیسیون داده ها و اطلاعات ملی به اختصار کمیسیون دوام ذیل شورای عالی فضای مجازی، مدیریت داده های کشور را برعهده خواهد داشت. مهم ترین اقدام این کمیسیون، تبادل داده ها میان دستگاه های مختلف است.

منبع: بیت ران

به "هر فرد در طرح ساماندهی صنعت خودرو چگونه می تواند اقدام به واردات خودرو کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر فرد در طرح ساماندهی صنعت خودرو چگونه می تواند اقدام به واردات خودرو کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید