ملی پوش پاراکایاک: عزمم را برای کسب سهمیه پارالمپیک جزم نموده ام

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، عضو تیم ملی قایقرانی در رشته پاراکایاک گفت: با وجود آسیب دیدگی کتفم کوشش می کنم در منزل تمرینات بدنسازی خود را انجام دهم تا آمادگی بدنی ام را برای حضور در اردوها حفظ کنم.

ملی پوش پاراکایاک: عزمم را برای کسب سهمیه پارالمپیک جزم نموده ام

نادر عیوضی در گفت و گو با وبلاگ دیجی سافت، درباره شرایط آسیب دیدگی خود اظهار کرد: از اواخر اسفند که به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوها تیم ملی قایقرانی معلولان تعطیل شد سعی نموده ام با وجود آسیب دیدگی کتفم تمرینات بدنسازی خود را در منزل انجام دهم تا آمادگی خود را حفظ کنم. البته با حمایت فدراسیون قایقرانی و فدراسیون پزشکی- ورزشی کارهای درمانی کتفم را نیز پیگیری کردم که تا حدودی بهتر شده است.

عضو تیم ملی قایقرانی معلولان افزود: با وجود این که آسیب دیدگی کتفم اذیتم می کرد سعی کردم ورزش را کنار نگذارم و با توجه به تمریناتی که مربی تیم ملی به صورت آنلاین می داد تمریناتم را به طور مرتب انجام دهم هر چند تمرینات حرفه ای را نمی توانم در منزل انجام دهم اما سعی می کنم با شرایط فعلی برای حفظ آمادگی خود تمریناتم را به صورت سبک و کششی انجام دهم تا از نظر بدنی دچار افت نشوم.

عیوضی خاطر نشان کرد: سال جاری عزم خود را جزم نموده ام تا بتوانم در پاراکایاک مسافت 200 متر سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کنم. البته در وهله اول بهبود آسیب دیدگی کتفم است و سپس بعد از برپای اردوها سعی خواهم کرد تمرینات حرفه ای خود را شروع کنم تا بتوانم برای مسابقات کسب سهمیه آماده شوم.

وی گفت: در چهار ماهی که کتفم آسیب دیده نتوانستم تمرینات سنگین انجام دهم و تقریبا از تمرینات حرفه ای دور بوده ام اما با توجه به تغییر زمان بازی های پارالمپیک توکیو نگران این مسئله نیستم و بعد از بهبودی آسیب دیدگی ام بلافاصله تمرینات حرفه ای خود را شروع خواهم کرد تا بتوانم به بهترین نتیجه ممکن دست پیداکنم.

وی در انتها از فدراسیون قایقرانی و تمام کسانی که در مدت آسیب دیدگی اش حمایت لازم را از او داشتند تشکر کرد و گفت: در چهار ماهی که از ناحیه کتفم آسیب دیدم و در مدتی که در منزل پیگیر تمریناتم هستم رئیس فدراسیون قایقرانی و مربی تیم ملی مرتب پیگیر کارهای درمانی من هستند و من را تنها نگذاشتند. امیدوارم که بتوانم بعد از انتها این بحران با کسب نتایج خوب به زحمات آنها پاسخ مثبت بدهم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ملی پوش پاراکایاک: عزمم را برای کسب سهمیه پارالمپیک جزم نموده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش پاراکایاک: عزمم را برای کسب سهمیه پارالمپیک جزم نموده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید