سجادی: کاراته کای ایران به احتمال زیاد محروم می شود، ورزشکاران در قرنطینه کامل هستند

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، سرپرست کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو گفت: ملی پوشان المپیکی تحت کنترل و اردوها در قرنطینه هستند و در آخرین جلسه کادر سرپرستی هم تصمیم گرفتیم 10 روز قبل از اعزام به توکیو از آنها تست کرونا بگیریم.

سجادی: کاراته کای ایران به احتمال زیاد محروم می شود، ورزشکاران در قرنطینه کامل هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ دیجی سافت، نصرالله سجادی در حاشیه مراسم اختتامیه شعر و ترانه ایران در خصوص احتمال افزایش سهمیه های ایران برای المپیک توکیو گفت: احتمالا بتوانیم، یک سهمیه دیگر بگیریم.

وی در خصوص رعایت پروتکل های مربوط به حضور در المپیک گفت: شیوه نامه ها بر این اساس است که 96 ساعت و 72 ساعت قبل از پرواز باید تست PCR گرفته شود و همراه کاروان باشد. همچنین به محض ورود به توکیو در فرودگاه تست می گیرند و اگر مثبت باشد، 15 روز قرنطینه دارد و فرد مورد نظر نمی تواند در مسابقات باشد. بچه ها تحت کنترل و اردوها در قرنطینه هستند. در آخرین جلسه کادر سرپرستی هم تصمیم گرفتیم 10 روز قبل از اعزام از بچه ها تست بگیریم.

سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو در پاسخ به سوالی مربوط به محرومیت کاراته کای کشورمان به دلیل دوپینگ و اینکه آیا امکان جایگزینی ورزشکار دیگری وجود دارد یا خیر، گفت: فقط این بحث در کاراته بود که ورزشکار ما به احتمال زیاد محرومیت دارد و چون سهمیه به نام فرد است، نمی توانیم فرد دیگری را جایگزین کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سجادی: کاراته کای ایران به احتمال زیاد محروم می شود، ورزشکاران در قرنطینه کامل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: کاراته کای ایران به احتمال زیاد محروم می شود، ورزشکاران در قرنطینه کامل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید