ساعت ملاقات حساس و نفس گیر حسن یزدانی ، دیوید تیلور آمریکایی

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، خبرنگاران: رقابت های کشتی قهرمانی جهان امروز در شرایطی پیگیر می گردد که این تورنمنت یکی از حساس ترین و تماشایی ترین جدال ها را پیش رو خواهد داشت: حسن یزدانی - دیوید تیلور. الان چندسالی می گردد این مسابقه تبدیل به یکی از مجذوب نماینده ترین رقابت های ورزشی جهان شده و بسیاری برای شروعش لحظه شماری می نمایند.

ساعت ملاقات حساس و نفس گیر حسن یزدانی ، دیوید تیلور آمریکایی

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، این دو کشتی گیر همین چند وقت پیش در فینال بازی های المپیک توکیو هم با یکدیگر مصاف دادند که در ملاقاتی مهیج، دیوید تیلور آمریکایی در ثانیه های پایانی، برابر حسن یزدانی به رجحان رسید. فریاد های حسن از روی ناراحتی و عصبانیت او یکی از به یادماندنی ترین صحنه های المپیک شد. یزدانی در شرایطی فینال المپیک را به تیلور واگذار کرد که پیش از آن، 2 بار دیگر هم مقابلش شکست خورده بود.

ساعت ملاقات حسن یزدانی و تیلور

حالا امروز، این دو برای چهارمین بار به مصاف هم می فرایند، ولی شرایط به گونه ای است که بسیاری اعتقاد دارند بعد از سه شکست پیاپی، امروز حسن یزدانی بالاخره در فینال وزن 86 کیلوگرم دیوید تیلور آمریکایی را شکست می دهد و مدال طلای دنیا را به دست می آورد. برای محقق شدن این موضوع و تماشا این فینال فوق حساس دست کم باید تا ساعت 19.30 دقیقه امروز یکشنبه منتظر ماند. از این زمان به بعد قرار شده ملاقات های رده بندی و فینال 4 وزن نخست برگزار گردد تا دنیای کشتی از یک سو و دنیای ورزش از سوی دیگر، شاهد جدال دو غول شگفت انگیز روی تشک باشند.

منبع: فرارو

به "ساعت ملاقات حساس و نفس گیر حسن یزدانی ، دیوید تیلور آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت ملاقات حساس و نفس گیر حسن یزدانی ، دیوید تیلور آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید