مرکز واکسیناسیون سیار کرونا آماده پذیرش شهروندان ماهشهری

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت: مرکز واکسیناسیون سیار کرونا در شهرک مدنی این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان راه اندازی شد.

مرکز واکسیناسیون سیار کرونا آماده پذیرش شهروندان ماهشهری

به گزارش از ، محمد شنبدی، مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت: مرکز واکسیناسیون سیار کرونا در آئینی در مسجد علی بن ابیطالب علیه السلام شهرک مدنی با حضور جمعی از مسئولان شهری و روستایی و ستاد مرکز بهداشت و معتمدین این شهرک راه اندازی شد.

او اضافه نمود: مرکز بهداشت شهرستان به منظور جلب استقبال ساکنان نقاط حاشیه شهر، واکسیناسیون سیار خانه به خانه را از امروز 6 مهر 1400 در سطح شهرستان راه اندازی نموده است.

شنبدی بیان داشت: مراکز خدمات جامع سلامت روستایی در سطح شهرستان، کار واکسیناسیون روستاییان را بر عهده دارند و بر اساس سند ملی واکسیناسیون، تزریق واکسن جهت سلامت روستائیان در حال اجرا است و انتظار داریم جامعه روستایی واکسن بزنند و دیگران را به واکسن زدن ترغیب کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: کمبودی از لحاظ واکسن کرونا وجود ندارد و واکسیناسیون برای مقابله با موج های بعدی کرونا بسیار ضروری و مهم است حتی پس از تزریق واکسن کووید 19 هم از ماسک استفاده کنند و فاصله گذاری را رعایت کنند در اماکن پر جمعیت حاضر نشوند.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مرکز واکسیناسیون سیار کرونا آماده پذیرش شهروندان ماهشهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز واکسیناسیون سیار کرونا آماده پذیرش شهروندان ماهشهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید