مراسم اهدای دان 6 به فخیم زاده قبل از شیوع ویروس کرونا برگزار گردید

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، دزاشیبی گفت: مراسم اهدای دان 6 به مهدی فخیم زاده قبل از شیوع ویروس کرونا برگزار و در آن از زحمات وی در کاراته کشور تقدیر شد.

مراسم اهدای دان 6 به فخیم زاده قبل از شیوع ویروس کرونا برگزار گردید

به گزارش ، مجید دزاشیبی دبیر سبک کان ذن ریو در تبادل نظر با روابط عمومی فدراسیون کاراته پیرامون انتشار ویدئویی از مراسم اهدای دان 6 به مهدی فخیم زاده و نقدها اجرا شده مبنی بر عدم رعایت فاصله اجتماعی در آن، گفت: این مراسم قبل از شیوع ویروس کرونا برگزار گردید و در آن با اهدای دان 6 از زحمات استاد فخیم زاده در کاراته کشور تقدیر و تشکر به عمل آمد.

وی اضافه کرد: فخیم زاده کاراته را قبل از انقلاب در سال 52 نزد وارسته شروع کرد. او سال 53 به باشگاه تخت جمشید آمد تا کاراته را ادامه دهد. فخیم زاده در کاراته، هم دوره اساتیدی، چون حمید و امیر پیروزی، هادی ارزم و علیرضا شجاعی است. فخیم زاده در تمام این سال ها ارتباط خود را با باشگاه تخت جمشید حفظ نموده و هر زمان که فرصتی داشته باشد، جهت انجام تمرینات کاراته در این باشگاه قدیمی حاضر می گردد.

وی درباره چرایی انتشار فیلم مذکور در این مقطع زمانی عنوان داشت: در روز هایی که به واسطه شیوع ویروس کرونا تمام باشگاه ها تعطیل شده، تصمیم به انتشار این فیلم گرفتیم. البته بهتر بود جهت تنویر افکار عمومی به زمان برگزاری مراسم اشاره می شد. اتفاقا استقبال خوبی از این فیلم به عمل آمد و حتی نزد اهالی هنر نیز بازتاب مناسبی داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مراسم اهدای دان 6 به فخیم زاده قبل از شیوع ویروس کرونا برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم اهدای دان 6 به فخیم زاده قبل از شیوع ویروس کرونا برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید