مدافع صنعت نفت: لیگ را خوب آغاز نکردیم و دچار استرس شدیم، سپاهان مستحق گرفتن 3 امتیاز بود

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان استارت ضعیف در فصل جاری را یکی از دلایل نتایج ضعیف تیمش دانست.

مدافع صنعت نفت: لیگ را خوب آغاز نکردیم و دچار استرس شدیم، سپاهان مستحق گرفتن 3 امتیاز بود

حسین ساکی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ دیجی سافت، درباره شکست یک بر صفر تیمش برابر سپاهان گفت: ما بازی بسیار سختی داشتیم و در مجموع نمایش خوبی از خودمان ارائه نکردیم. سپاهان مدعی جدی قهرمانی است و در این مسابقه هم نمایش خوبی داشت. این تیم مستحق گرفتن سه امتیاز بود.

مدافع صنعت نفت در پاسخ به این پرسش که چرا آنها در امتیازگیری روندی دور از انتظار داشته اند، توضیح داد: ما لیگ را بد آغاز کردیم و نتایجی که در چند هفته ابتدایی گرفتیم به تیم استرس داد. همین موضوع باعث شد تا در ادامه نتوانیم نتایج دلخواه مان را بگیریم. فکر می کنم با کسب یک برد همه چیز به حالت طبیعی برگردد و امیدوارم که در بازی با پدیده سه امتیاز را بگیریم.

وی با بیان اینکه تیمش بازی سختی مقابل پدیده در پیش خواهد داشت، توضیح داد: پدیده در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته است و ما اگر تصور کنیم که راحت آنها را شکست خواهیم داد، بدون شک بازنده خواهیم شد. ما باید با انگیزه و کوشش صد برابر مقابل آنها بازی کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.

ساکی در خاتمه توضیح داد: از طرفداران صنعت نفت می خواهم که همچنان حامی تیم باشند. تمام هدف ما این است که سال جاری خوب نتیجه بگیریم تا آنها را مسرور کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مدافع صنعت نفت: لیگ را خوب آغاز نکردیم و دچار استرس شدیم، سپاهان مستحق گرفتن 3 امتیاز بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع صنعت نفت: لیگ را خوب آغاز نکردیم و دچار استرس شدیم، سپاهان مستحق گرفتن 3 امتیاز بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید