فرونشست زمین در بوستان شرق تهران به خاطر بارندگی

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، مدیر بازرسی منطقه 4 گفت: دیوار حائل بوستان صلح و دوستی در کوی دانشگاه امام حسین (ع) واقع در شرق تهران رانش و سپس فرونشست کرد.

فرونشست زمین در بوستان شرق تهران به خاطر بارندگی

به گزارش همشهری، در پی اطلاع رسانی شهردار ناحیه 8 در مورد نشست دیوار حائل بوستان صلح و دوستی واقع در کوی دانشگاه امام حسین (ع) بر اثر بارش شدید باران در روز های اخیر، بازرس منطقه 4 به همراه معاون فنی و عمران و رییس مسیل ها و قنوات منطقه در محل حادثه حضور یافت.

ابره دری در حاشیه این بازدید ضمن ابراز نگرانی از احتمال خطر ریزش و سقوط و ناامنی ایجاد شده برای شهروندان به دلیل رانش شانه خاکی و نشست میله و منهول های جهت سیستم فاضلاب گفت: معاونت فنی و عمران منطقه پایدارسازی دیوار حائل را در دستور کار خود قرار داد.

یکی از چاه های بوستان در پوش نداشت

او اضافه کرد: علاوه بر این رخداد، پس از آنالیز های میدانی اجرا شده تعیین شد دهانه یکی از چاه های فاضلاب بوستان نیز بدون درپوش و فاقد ایمنی است که به دستور شهردار ناحیه سریعاً اقدامات لازم و فوریتی برای ایمن سازی و پر کردن دهانه چاه صورت گرفت.

ابره دری با تاکید بر اینکه باز بودن منهول ها تهدیدی برای جان شهروندان است، گفت: به محض بازدید اجرا شده در ساعات اولیه جهت آنالیز، برطرف خطر، ترمیم و تثبیت دیوار حائل و بعلاوه ایمن سازی منهول فاضلاب برای مدیریت تعاونی مسکن کوی دانشگاه امام حسین (ع) اخطاریه صادر شد.

مدیر بازرسی منطقه 4 اظهار کرد: فرونشست زمین و حوادثی که در پی بارندگی ایجاد شده است بیانگر سهل انگاری پیمانکار و شرکت هایی نظیر آب و فاضلاب و شرکت گاز و بعلاوه نظارت ضعیف بر عملکرد این شرکت ها برای بازسازی و ترمیم معابر شهر است؛ بنابراین لازم است که مسئولان در کنار نظارت دقیق بر ترمیم کوچه وخیابان ها به فکر توسعه زیرساخت دفع سیلاب باشند.

منبع: فرارو

به "فرونشست زمین در بوستان شرق تهران به خاطر بارندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرونشست زمین در بوستان شرق تهران به خاطر بارندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید