شما هم می توانید یک آشپز پیروز باشید

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، اگر شما هم جزو افرادی هستید که به غذاهای متنوع علاقه دارید و از خوردن غذاهای تکراری خسته شده اید بهتر است اپلیکیشن سرآشپز پاپیون را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید. در این اپ، دسته بندی های مختلف در 71زیرگروه وجود دارد و درقالب آن می توانید به بیش از 4هزار دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی دسترسی پیدا کنید. دسته بندی غذاها شامل غذاهای سنتی و مدرن، انواع سوپ و سالاد، پیش غذا و دسر می گردد.

شما هم می توانید یک آشپز پیروز باشید

انواع دسرها و نوشیدنی ها، کیک و شیرینی، ترشی و شور و مربا نیز از دیگر بخش هایی هستند که می توانید در هریک دستورات متنوعی را امتحان کنید.

در این اپ، حتی بخشی هم به چاشنی و ادویه و سس و رب اختصاص داده شده تا دانش آشپزی شما بالاتر برود. اگر هم به درست کردن غذاهای محلی یا بین الملل علاقه مندید این اپ می تواند نیازهایتان را برآورده کند چون بخش هایی جداگانه به این دو موضوع اختصاص داده شده است.

غذای کودک و انواع غذاهای رژیمی هم بخش های دیگری هستند که در این اپ به آنها توجه ویژه شده است و می توانید با توجه به سن کودک، غذای مناسب و مغذی را برایش آماده کنید.اگر هم رژیم دارید و نمی دانید چه غذاهایی مناسب این روزهای شماست می توانید از سرآشپز پاپیون یاری بگیرید.

همچنین می توانید در این اپلیکیشن مقاله هایی هم درباره نکات آشپزی، سلامت پوست و بدن و همچنین ورزش، تقویت حافظه، ترفندهای پذیرایی و... پیدا کنید و از خواندن آنها لذت ببرید. طراحان این اپ، تزئینات و ترفندهای پذیرایی را نیز در نظر داشته اند و شما می توانید با استفاده از آن، زیباترین میزهای غذا را در میهمانی هایتان آماده کنید و لذت ببرید.

یکی دیگر از نکات جالب این اپ، ارتباط دوطرفه است یعنی کاربران هم می توانند در این اپ فعال باشند و درصورتی که یک غذای خوشمزه را آماده نموده و عکاسی مناسبی انجام داده اند، آن را ارسال نمایند تا پس از تأیید، به نام خودشان به نمایش گذاشته گردد. کاربران می توانند این اپلیکیشن را به صورت رایگان از کافه بازار بارگذاری نمایند.

منبع: ایران آنلاین

به "شما هم می توانید یک آشپز پیروز باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شما هم می توانید یک آشپز پیروز باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید