سگ نگهبان نقشه آدم ربایی را نقش بر آب کرد

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، سگ نگهبان با حمله به آدم ربایان صاحبش را از ربوده شدن نجات داد.

سگ نگهبان نقشه آدم ربایی را نقش بر آب کرد

وبلاگ دیجی سافت - در میان حیوانات، سگ ها از باوفاترین حیوانات به شمار می فرایند و در موقعیت های مختلف این خصلت را به نمایش گذاشته اند. در یکی از اتفاقاتی که به تازگی خبرساز شده است یگ سگ نگهبان از ربوده شدن صاحبش به وسیله افراد ناشناس جلوگیری کرد. بنا به گزارش رسانه های محلی هند این اتفاق در منطقه گوالیور واقع در استان مادهیا پرادش هند رخ داد.

بنا به این گزارش در این حادثه تعدادی از مردان به یک مرد محلی با نام نیتین حمله و سعی کردند تا وی را بربایند. با این حال سگ وی بلافاصله وارد عمل شد و با حمله به آدم ربایان مانع ربوده شدن صاحب خود شد. آدم ربایان که با تماشا این سگ شجاع چاره ای جزء فرار نداشتند با سوارشدن بر خودرو از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید

در تصاویری که به وسیله دوربین های مدار بسته تهیه شده این سگ جرمن شپرد را نشان می دهد که با حمله به گروهی از مردان جان صاحبش را نجات می دهد. گفته می گردد نیتین در خانه حضور داشت که 5 یا شش مرد به درب خانه وی مراجعه و از وی خواستند تا در مقابل درب حاضر گردد. پس از یک مشاجره لفظی آن ها به نیتین حمله و کوشش کردند وی را سوار بر خودروی ون نمایند. در همین لحظه سگ نگهبان از داخل خانه برون پرید و با حمله به آدم ربایان نقشه آن ها را نقش بر آب کرد.

وبلاگ دیجی سافت فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سگ نگهبان نقشه آدم ربایی را نقش بر آب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سگ نگهبان نقشه آدم ربایی را نقش بر آب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید