ساخت یک هتل شناور پیشرفته در دبی

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، مدیریت مجموعه هتل های لوکس کمپینسکی مستقر در سوئیس، در آینده ای نزدیک یک اقامتگاه و هتل شناور در کلانشهر پیشرفته و فوق لوکس دنیا یعنی در دبی، افتتاح خواهد نمود.

ساخت یک هتل شناور پیشرفته در دبی

ایسنا: آی ای، کاخ شناور کمپینسکی یک ساختمان شناور خواهد بود که به وسیله 12 ویلای لوکس شناور احاطه شده است و ویلاها نیز می توانند به سمت لنگرگاه های دیگر حرکت نمایند. درب این اقامتگاه پنج ستاره شناور در سال 2023 به روی مهمانان باز خواهد شد.

این کاخ شناور در کنار یکی از منحصر به فردترین سواحل دبی قرار خواهد گرفت و با داشتن اقامتگاه هایی مجذوب کننده، یک مکان هیجان انگیز برای بعضی مسافران خواهد بود.

ساختمان اصلی کاخ شناور متشکل از چهار قسمت خواهد بود که بخش مرکزی آن به وسیله ساختمان هرمی شیشه ای به هم متصل شده است و تمام ویژگی های یک هتل پنج ستاره از رستوران های منحصر به فرد گرفته تا اسپا، استخرها، بوتیک ها و سالن های ضیافت را دارد. این اقامتگاه دارای 156 اتاق و سوئیت و 12 ویلا خواهد بود.

این شرکت سال 2023 را برای افتتاح این هتل شناور لوکس در نظر گرفته است.

12 ویلای لوکس که به وسیله پانتون ها به هم متصل شده اند، هم برای فروش و هم برای اجاره مهمانان هتل در دسترس هستند و می توانند با حداکثر سرعت 6 مایل دریایی حرکت نمایند. علاوه بر آن نکته جالب درباره این ویلاها این است که آنها مجهز به پنل های خورشیدی هستند و به گونه ای طراحی شده اند که سازگار با محیط زیست باشند.

برنولد شرودر (Bernold Schroeder)، مدیر اجرایی مجموعه هتل های کمپینسکی، گفت: خوشحالیم که می توانیم چنین تجربه بی نظیری را از سال 2023 به بعد برای مهمانان خود در دبی به ارمغان بیاوریم.

منبع: توریسم آنلاین

به "ساخت یک هتل شناور پیشرفته در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت یک هتل شناور پیشرفته در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید