خبر مهم درباره محرومیت یا جریمه بازیکنان سپاهان - پرسپولیس

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، گزارشات حواشی ملاقات سپاهان - پرسپولیس به دست کمیته انضباطی رسیده است.

خبر مهم درباره محرومیت یا جریمه بازیکنان سپاهان - پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ دیجی سافت، جالب است بدانید تیم داوری و هم چنین ناظر و نماینده فدراسیون فوتبال در بازی های لیگ برتر دیگر گزارشات خود را به صورت مکتوب به فدراسیون فوتبال ارایه نمی دهند. گزارشات آنها یکی دو سالی است به صورت آنلاین و در سامانه مخصوص بازی ها بارگذاری می گردد.

در گزارشات ارایه شده از ملاقات سپاهان - پرسپولیس به موضوعی اشاره نشده که منجر به محرومیت بازیکنی از سوی سپاهان یا پرسپولیس گردد.

تنها به این نکته اشاره شده که محمد محبی و سید جلال حسینی با هم بحث داشتند که در ادامه عزت پورقاز و سید جلال حسینی وارد بحث می شوند و همدیگر را هل می دهند و در نهایت همه چیز با دخالت کادر فنی دو تیم به خصوص کریم باقری و عوامل نیروی انتظامی به پایان می رسد.

با توجه به عدم سابقه انضباطی بازیکنانی که دراین بازی با هم درگیری لفظی پیدا کردند به احتمال قوی جرایم نقدی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

هم چنین ممکن است هیات فوتبال استان اصفهان و باشگاه سپاهان به دلیل تجمع تماشاگران سپاهان جلوی اتوبوس هواداران تیم پرسپولیس و هم چنین شعارهایی که از بلند گوی استادیوم پخش شد با جرایمی از سوی فدراسیون فوتبال روبرو شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خبر مهم درباره محرومیت یا جریمه بازیکنان سپاهان - پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر مهم درباره محرومیت یا جریمه بازیکنان سپاهان - پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید