جذب 20 نیروی تازه در آتش نشانی چهارمحال و بختیاری در آینده ای نزدیک

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شهرکرد گفت: پیگیری های لازم برای جذب نیرو در این دستگاه اجرا شده است و در آینده ای نزدیک مجوز جذب 20 نیروی تازه از سازمان شهرداری ها دریافت خواهد شد.

جذب 20 نیروی تازه در آتش نشانی چهارمحال و بختیاری در آینده ای نزدیک

عنایت الله راهنورد گفت: شهرکرد پنج ایستگاه آتش نشانی دارد و بر اساس چارت سازمانی که مطابق با استاندارد های روز جهانی است باید در مجموع 127 نیروی اداری و عملیاتی در این دستگاه وجود داشته باشد، اما مجموع نیرو های حاضر در آتش نشانی شهرکرد 60 نفر است.

وی اضافه نمود: پیگیری های لازم برای جذب نیرو در سازمان آتش نشانی اجرا شده، اما تا به امروز مجوز لازم اخذ نشده است و امیدواریم در آینده نزدیک مجوز جذب 20 نفر نیروی تازه از سازمان شهرداری ها دریافت گردد.

بیشتر بخوانید

راهنورد با بیان اینکه این شهر به سمت ساخت ساختمان های بلندمرتبه حرکت نموده است، افزود: این موضوع در محلات منظریه قابل مشاهده است، در شهرکرد حدود یک هزار ساختمان وجود دارد و اگر در طبقات بالایی این ساختمان ها حادثه ای رخ بدهد، کار امدادرسانی بسیار سخت می گردد، زیرا نردبان بلند آتش نشانی در شهرکرد وجود ندارد و محتمل است به علت حجم بالای حریق امکان امدادرسانی از داخل ساختمان نیز وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: سال جاری و طی سفر رئیس جمهوری به چهارمحال وبختیاری، تأمین نردبان بلند آتش نشانی یکی از مصوبات اصلی سفر بود و در حال حاضر رایزنی های لازم جهت تأمین این نردبان در حال اجرا است.

وبلاگ دیجی سافت چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جذب 20 نیروی تازه در آتش نشانی چهارمحال و بختیاری در آینده ای نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب 20 نیروی تازه در آتش نشانی چهارمحال و بختیاری در آینده ای نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید